خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه دشمن به دنبال جدا کردن مردم از انقلاب است، گفت: دشمن کور خوانده، در هفته دفاع مقدس مردم می‌بینند که چه اتفاقی خواهد افتاد و بار دیگر بسیجیان اتمام حجت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۰۵۶۵۹۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰

دشمن به دنبال جدا کردن مردم از انقلاب/ فعالیت هر کارگر در عرصه کار و تولید تیری بر قلب دشمنبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی امروز در مراسم رزمایش خدمت‌رسانی کارگران بسیجی با عنوان «شیفت ایثار» که در کارخانه شیشه همدان برگزار شد به وضعیت این کارخانه اشاره و بیان کرد: با وجود تمام مشکلاتی که برای کارخانه به وجود آمده، اما همچنان با خدمت صادقانه کارگران بی‌ادعا زنده و پویا حرکت می‌کند به طوری که امسال به تعداد پرسنل این کارخانه 50 نفر افزده شده که بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه فعالیت هر کارگر در عرصه کار و تولید تیری بر قلب دشمن است، بر نقش کارگران در جامعه و عرصه اقتصادی اشاره و بیان کرد: این فعالیت‌ها موجب پیشرفت و توسعه کشور می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر عدم تعطیلی کارخانجات و مراکز صنعتی در بروز مشکلات در راستای حمایت از تولید، اشتغال و رونق اقتصادی، تصریح کرد: متاسفانه در کشور با ادعای اینکه در تحریم هستیم و مشکلات واحدهای تولیدی افزایش یافته، برخی کارخانجات و مراکز تولیدی تعطیل می‌شود در صورتی که شهر حلب سوریه، با وجود تحریم‌ها، جنگ، بمباران و انتحار هیچ کارخانه‌ای تعطیل نمی‌شد و فعالیت خود را ادامه می‌دانند که بسیار اهمیت دارد.

وی در همین خصوص با تاکید بر حمایت از تولید داخل و عدم توجه به خارج اضافه کرد: به سوریه یک قلم کالا نمی‌دهند اما با این وجود هیچ کارخانه‌ای در آن کشور تعطیل نشده و با وجود تحریم‌های هشت ساله به خودباوری رسیدند که می‌توانند هر آنچه نیاز دارند تولید کنند.

*بسیار از پیشرفت‌ها در سایه تحریم ایجاد می‌شود

سردار فرجی با بیان اینکه بسیار از پیشرفت‌ها در سایه تحریم ایجاد می‌شود، گفت: اگر احساس کنیم که در تحریم قرار گرفتیم و با به وجود آمدن مشکلات باید مراکز تولیدی و کارخانجات تعطیل شود این اشتباه است چراکه اگر در سختی قرار بگیرم همه چیز می‌سازیم.

وی با تاکید بر عدم اتکا به خارج و استفاده از ظرفیت‌های داخل از آن به عنوان اقدامی مناسب در راستای پیشرفت اقتصادی کشور یاد کرد و با بیان مصادیقی در این رابطه گفت: در سوریه به این نتیجه رسیدند که می‌توانند اقتصاد خود را بدون اتکا به خارج توسعه دهند به طوری که امروز ارزش پول سوریه با وجود مورد هدف قرار گرفتن زیرساخت‌ها بسیار بالاتر از ارزش پول مصر، اردن، ترکیه و حتی ایران است.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) همدان اضافه کرد: ارزش پول سوریه در سال 95، هشت برابر ارزش پول ایران بود اما امروز به 16 برابر رسیده ضمن اینکه هیچ نگاهی به خارج ندارند و کالایی به این کشور وارد نمی‌شود.

وی تصریح کرد: ارتباط با خارج خوب است اما ما باید قدرتی پیدا کنیم که اگر آنها اراده کردند تا اقتصاد کشور ما را تحت تأثیر قرار دهند و به آن ضربه‌ای وارد کنند هرگز نتوانند.

*حمایت از تولید ملی اقدامی مناسب در جهت مقابله با جنگ اقتصادی دشمن

سردار فرجی با اشاره به ضرورت حمایت از تولید ملی، از آن به عنوان اقدامی مناسب در راستای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن نام برد و خاطرنشان کرد: امروز دشمن جنگ اقتصادی تمام عیار را علیه جمهوری اسلامی آغاز کرده و تمام امکانات و تجهیزات خود را پای کار آورده تا به اعمال فشارهای اقتصادی به اهداف خود دست یابد که حمایت از تولید ملی می‌تواند اقدامی مناسب در مقابله با این جنگ باشد.

وی با تبیین راهبردهای جدید دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه آمریکا امروز از راهکارهای ترکیبی به دشمنی با جمهوری اسلامی پرداخته است، گفت: در شرایطی آمریکا به صورت موردی علیه جمهوری اسلامی دشمنی می‌کرد اما امروز از راهکارهای ترکیبی استفاده می‌کند و دشمنی‌ها را در مسائل اطلاعاتی، امنیتی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فضای مجازی هم زمان انجام می‌دهد و با غول رسانه‌ای وارد شده تا کارهای خود را به پیش ببرد.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در عرصه نظامی گفت: چه شده که در برخی عرصه‌ها هیچ گونه پیشرفتی حاصل نمی‌شود و خرابی‌های بسیاری به همراه آورده است؟

* امروز دشمن با جنگ رسانه‌ای به مقابله با جمهوری اسلامی ایران پرداخته است

وی در خصوص چرایی این مهم بیان کرد: علت این است که در مجموعه‌های کارگری پاکی، صداقت و متانت حاکم است؛ امروز بیشترین مشکلات در قشر کارگری است اما گلایه ندارند و به خاطر بزرگواری که دارند اعتراض نمی‌کنند.

سردار فرجی در ادامه سخنان خود با اشاره به اهداف برگزاری رزمایش محمد رسول الله(ص)2 عنوان کرد: بسیجیان در این رزمایش حضور یافتند و با ایجاد امید در جامعه اعلام کردند که اگرچه برخی افراد در کشور کوتاهی می‌کنند اما بسیجیان همواره در صحنه حاضر می‌شوند و نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به اهداف و آثار برگزاری رزمایش خدمت‌رسانی کارگران بسیجی به عنوان بخشی از رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 عنوان کرد: کارگران با وجود فشارهای اقتصادی سنگرهای نبرد را ترک نکرده بلکه با ایثار خود در حمایت از کالای ایرانی، خدمات رایگان ارائه می‌دهند و در مسیر رشد و توسعه اقتصادی کشور قدم بر می‌دارند.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به نقش قشر کارگری در زمان جنگ و سپاهیان حضرت محمد(ص) و حضرت مهدی (عج) اشاره و عنوان کرد: بیشترین نفراتی که در جبهه حضور یافتند از قشر کارگری بودند، ضمن اینکه در استان همدان کارگر کارخانه خوش‌نوش همدان تنها کارگری است که از مقام معظم رهبری مدال فتح گرفته که افتخاری برای استان است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با جنگ رسانه‌ای به مقابله با جمهوری اسلامی ایران پرداخته است، خاطرنشان کرد: ما اگر اراده کنیم در کمتر از یک ساعت یک ناو دشمن را می‌زنیم و زیر آب می‌رود، دشمن دیگر با هواپیما و ناو وارد جنگ نمی‌شود به طوری که امروز ناوهای خود را از خلیج فارس بیرون کرده و به جنگ رسانه‌ای پرداخته است.

* دشمن به دنبال ناامید کردن مردم و ایجاد نارضاتی در جامعه

سردار فرجی به توسعه مرزهای انقلابی اشاره و تصریح کرد: امروز مرزهای انقلاب بسیار جلوتر از مرزهای جغرافیایی رفته و این سربلندی برای کشور است.

وی اضافه کرد: امروز مرزهای انقلاب اسلامی تا کنار اسرائیل رفته و رزمندگان ما در مرزهای صهیونیستی اسرائیل را خفه می‌کنند؛ اسرائیلی که در تاریخ یک نفر جرأت آن را نداشت تا یک تیر کلاش به سمت آنها پرتاب کنند اما رزمندگان ما در جبهه‌های مقاومت 10 تا از پایگاه آنها را در یک روز مورد هدف قرار دادند.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه در شرایطی اسرائیل شعار «از نیل تا فرات سر می‌داد» اما امروز به دور خود دیوار کشیده است، خاطرنشان کرد: داعشی که تمام استکبار از آن پشتیبانی و حمایت می‌کرد و در یک روز 24هزار جنگجو را جابجا می‌کرد رزمندگان ما توانستند آنها را نابود کنند.

وی با اشاره به راهبرد جدید دشمن با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن مردم و ایجاد نارضاتی در جامعه است، تاکید کرد: متأسفانه عوامل داخلی هم به آنها کمک می‌کنند اما ما طبق قانون، پاسدار انقلاب هستیم و احساس کردیم در این برهه از زمان انقلاب که با خون 300 هزار خون شهید به دست آمده در خطر است بنابراین اقدام به برگزاری رزمایش محمد رسول الله (ص) 2 در سراسر کشور کردیم.

سردار فرجی یادآور شد: قرار است در سطح کشور یک بار دیگر بسیجیان با حضور در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) به دشمن اعلام کنند که بسیجیان همواره در صحنه حاضر هستند و اگر در شرایطی ساکت و خاموش هستند این به دلیل ادب و متانت آنها است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال جدا کردن مردم از انقلاب است، تصریح کرد: دشمن کور خوانده، در هفته دفاع مقدس مردم می‌بینند که چه اتفاقی خواهد افتاد و بار دیگر بسیجیان اتمام حجت خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات