خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

حضور 8 گردان در رزمایش سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) نهاوند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ازبرگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) در شهرستان نهاوند طی سه مرحله در قالب هشت گردان همزمان با سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۴۶۳۴
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳

حضور 8 گردان در رزمایش سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در نشست خبری با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) در شهرستان نهاوند اظهار داشت: این رزمایش در سه مرحله در قالب هشت گردان همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در آستانه 40 سالگی انقلاب قرار داریم و باید کارآمدی این نظام را به دنیا نشان دهیم، افزود: بسیج به عنوان نیروی مردمی کارآمد باید خود را نشان دهد که در اولین مرحله، اعزام گروه‌های جهادی خدمت رسان به مردم مناطق حاشیه نشین است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه عرصه‌های کار در این مناطق حاشیه نشین از قبل شناسایی شده است، گفت: جمعیت متراکمی در حاشیه بخش های شهرستان داریم که این مناطق عمدتا کم برخوردار و محروم هستند که نیازهای اساسی و جدی دارند اما خدمات مناسبی هم دریافت نمی کنند.

وی از اعزام ۲۵ گروه‌ جهادی در غالب ۲۵۰ نفر در مناطق مختلف شهرستان خبر داد و ابراز داشت: گروه‌های پزشکی و بهداشتی به صورت رایگان خدمات می‌دهند، ضمن اینکه خدمات آموزشی و عمرانی، از جمله ساخت و مرمت خانه‌های محروم، پروژه‌های آبرسانی و رسیدگی به مدارس حاشیه شهرها با مرمت، تعمیرات و رنگ آمیزی و نشاط آور کردن کلاس‌های درس برای مهرماه نمونه‌ای از این خدمات است.

کریمی ارائه خدمات مشاوره حقوقی، مذهبی، صنعتی، ایجاد اشتغال‌های کوچک و زود بازده و... را از دیگر خدمات این طرح عنوان کرد و گفت: توزیع بسته‌های لوازم التحریر به دانش آموزان مناطق محروم و توزیع بسته‌های غذایی و تهیه جهیزیه محرومان از دیگر خدمات این رزمایش است.

وی اهداف این رزمایش سه مرحله‌ای را برشمرد و گفت: هدف جدی این رزمایش، مایوس سازی دشمن برای جلوگیری از هرگونه اقدام علیه ملت و نمایش قدرت مردم ایران است، ضمن اینکه حفظ انسجام و آمادگی روحیه بخش بسیجیان در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی از دیگر اهداف این رزمایش است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات