خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن عنوان کرد

امیدآفرینی به مردم هدف اصلی رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص)2

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: با توجه به اینکه دشمن توسط رسانه‌های خود توانسته القای نا امیدی در بین مردم ایجاد کند بنابراین هدف اصلی از اجرای این رزمایش امیدآفرینی به مردم است.
کد خبر: ۹۰۵۳۸۴۵
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸

امیدآفرینی به مردم هدف اصلی رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص)2به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، داوود مهدوی در نشست خبری با خبرنگاران که به‌مناسبت رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 برگزار شد، اظهار داشت: ما در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم و دشمنان انقلاب بیشتر از همیشه در تلاش هستند تا بین حاکمیت و مردم جدایی بیندازند تا براندازی نظام به راحتی صورت گیرد.

وی افزود: امروز برای اینکه ما بتوانیم به دشمنان ثابت کنیم که مردم همچنان همانند 40 سال گذشته پای انقلاب هستند، با تدبیر فرماندهان، رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج با عنوان رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 را برگزار می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه رزن عنوان کرد: با توجه به اینکه دشمن توسط رسانه‌های خود توانسته القای نا امیدی در بین مردم ایجاد کند بنابراین هدف اصلی از اجرای این رزمایش امیدآفرینی به مردم است.

وی ادامه داد: مایوس کردن دشمنان از اهداف پلیدشان و همچنین اعلام آمادگی به ارگان‌ها و ادارات موجود برای استفاده از ظرفیت بسیج در راستای حل مشکلات مردم از اهداف دیگر ما است.

مهدوی با اشاره به اینکه رزمایش محمد رسول الله(ص)2 در 3 مرحله اجرا می‌شود، بیان کرد: مرحله اول از 9 شهریور آغاز شده و 25 گروه جهادی به مناطق محروم برای محرومیت زدایی اعزام خواهند شد، که روز چهارشنبه 14 شهریور به صورت نمادین از مسجد جامع شهر رزن بدرقه شده و به محل‌های ماموریت خود اعزام خواهند شد.

وی عنوان کرد: مرحله دوم رزمایش 17 تا 18 شهریور ماه بوده و بسیجیان در ناحیه رزن سازماندهی شده و به صورت ستون‌کشی شده در داخل شهر حرکت خواهند کرد، همچنین رژه موتوری بسیجیان نیز در کنار آنها وجود خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه رزن اضافه کرد: در ادامه نیز بسیجیان به اردوگاه قدس گرمک اعزام خواهند شد و در آنجا برنامه‌های متعدد رزمی، فرهنگی و سیاسی برای آنها اجرا خواهد شد و مرحله سوم نیز به صورت استانی خواهد بود و تمام شهرستان‌ها به همدان اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات