خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت اسدآباد از حضور 1700 نفر در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص)اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۳۸۷۶
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸

حضور 1700 نفر در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص)اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی در جمع اصحاب رسانه از آغاز برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص)، طی هفته آینده در این شهرستان با حضور بیش از یک هزار و ۷۰۰ نفر از بسیجیان خبر داد، اظهار داشت: این رزمایش در سه مرحله با هدف مرحله اول اقتدار و قدرت بازدارنده نیروهای مردمی و بسیج، مرحله دوم محرومیت زدایی و خدمات رسانی و مرحله سوم اجتماع 20 هزار نفری بسبجیان در مرکز استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: دشمن در جنگ‌های گوناگون سیاسی و اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و دفاعی  علیه ایران همواره شکست خورده  و اینبار برای رسیدن به اهداف خود توطئه جنگ اقتصادی را به راه انداخته است که باید بنا بر تاکید مقام معظم رهبری پیروزی 40 سالگی انقلاب باشکوه‌تر از هرسال برگزار شود.

مرادی با بیان اینکه دشمنان مثلث شوم عبری، عربی و غربی در رأس آن آمریکا در تلاش هستند تا تحریم‌های گوناگونی را علیه ایران اسلامی اعمال کنند، تصریح کرد: این دشمنان می‌خواهند به هر نحو ممکن وحدت و انسجام و نشاط و امید ملت و مسئولان شهرستان را به یاس و نا امیدی تبدیل کنند که در همین راستا مردم و مسئولان رزمایش‌هایی را در سطح کشور به منظور امید و نشاط و انگیزه برگزار خواهند کرد.

فرمانده سپاه اسدآباد با اشاره به آغاز این رزمایش‌ها از 8 شهریور تا پایان هفته دفاع مقدس یادآور شد: مرحله اول این رزمایش با هدف  اقتدار و قدرت بازدارنده نیروهای مردمی و بسیج در شنبه هفته آینده راس ساعت 9 صبح از سپاه شهرستان به صورت ستون کشی و پیاده از داخل شهر همراه با رژه خودرویی و تجهیزات نظامی در مسیرهای خیابان سید جمال الدین، میدان امام و میدان غدیر  به سمت میدان بار و محل اردوگاه در بهمن دره به مدت 24 ساعت برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: مرحله اول شامل 2 گردان به استعداد 400 نفر با همکاری سپاه و نیروی انتظامی برگزار خواهد شد که بعدازظهر آن به برنامه‌های تاکتیکی و رزم شبانه اختصاص دارد.

مرادی با اشاره به مرحله دوم رزمایش در سه شنبه هفته آینده، با عنوان محرومیت‌زدایی و خدمات رسانی، گفت: این مرحله از رزمایش نیز با حضور 25 گروه جهادی به استعداد 250 نفر و نیز دستگاه‌های اداری در راستای خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در محله پشت بیمارستان به مدت 3 روز صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه افتتاحیه رزمایش مرحله دوم در مسجد علی ابن ابیطالب(ع)  برگزار می‌شود، افزود: در این مرحله گروه‌های جهادی و شرکت کنندگان در رزمایش در 12 عرصه شامل تیم پزشکی، تیم مشاوره، سرکشی از خانواده شهدا، مسابقات ورزشی، کلاس‌های آموزشی، کلاس‌های روشنگری، اقدامات عمرانی و ساخت و ساز، تهیه و توزیع سبد کالا و لوازم التحریر، شناسایی بیماران صعب العلاج  طی سه روز در پشت بیمارستان فعالیت خواهند داشت.

مرادی تصریح کرد: مرحله سوم رزمایش اجتماع 20 هزار نفری بسیجیان استان در مرکز خواهد بود که سهمیه شهرستان اسدآباد در این اجتماع پرشکوه یک هزار و 700 نفر بوده و باید نسبت به سازماندهی آنان اقدام کرد.

وی اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم، پای کارآمدن تمام ظرفیت‌های نظام، ایجاد یاس و ناامیدی در دشمنان، نمایش اقتدار و شکوه نظام، تقویت روحیه جهادی، حفظ انسجام و وحدت و امید و نشاط از جمله اهم اهداف این رزمایش به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات