خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن خبر داد

حضور 250 نفر در رزمایش جهادی «محمد رسول الله(ص)» رزن

فرمانده سپاه ناحیه رزن از برگزاری رزمایش جهادی «محمد رسول الله(ص)» رزن از 9 تا 29 شهریور ماه با حضور 250 نفر از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۳۷۰۲
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

حضور 250 نفر در رزمایش جهادی «محمد رسول الله(ص)» رزنسرهنگ داود مهدوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن اظهار داشت: با توجه به ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح رزمایش جهادی سپاهیان «محمد رسول الله(ص) 2» در شهرستان رزن همزمان با سراسر کشور از 9 شهریور ماه آغاز شده و تا 29 شهریور ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این رزمایش با هدف محرومیت‌زادیی و خدمات‌رسانی به روستاها و مستضعفین در مناطق محروم صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه رزن افزود: در این رزمایش 20 روزه250 نفر در قالب 25 گروه جهادی از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند و در کارهای عمرانی، تربیتی، آموزشی، ورزشی و... فعالیت می‌کنند .

وی با تاکید بر اینکه تا زمانی که شناخت درستی از کارهای جهادی نداشته و تقوا در کارمان وجود نداشته باشد کارجهادی ارزش نخواهد داشت، تصریح کرد: در کارهای جهادی همه باید یکپارچه باشیم.

مهدوی ابراز داشت: اخلاص در عمل باعث می‌شود که کار جهادی از ارزش و قرب بالایی برخوردار شود.

وی بیان کرد: افرادی که چند روز و شاید هفته از خانواده و شهر خود دور می‌شوند و به روستاها و مناطق محروم می‌روند تا کارهای عمرانی، فرهنگی، آموزشی را انجام دهند فقط با اخلاص در عمل کارشان مورد قبول پروردگار متعال بوده و قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه ناحیه رزن عنوان کرد: بسیج سازندگی این شهرستان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای محرومیت‌زادیی از ابتدای تابستان اقدام به اعزام گروه‌های جهادی و طرح هجرت کرده است.

وی مهمترین اثرات اعزام گروه‌های جهادی را کاهش هزینه بیان کرد و افزود: در همین راستا در روستاهای محروم پروژه‌های عمرانی با حداقل هزینه‌ها و در کمترین زمان توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در حال انجام است.

مهدوی خودسازی معنوی، تمرین کار گروهی و خدمات‌رسانی به محرومین را از اثرات حضور در گروه‌های جهادی عنوان کرد و گفت: حضور در این اردوها به طور قطع ثمرات بسیاری نیز برای جوانان شرکت کننده در این اردوها دارد.

وی با بیان اینکه اکنون با توجه به شرایط اقتصادی کشور راهی جز جهاد نداریم، تصریح کرد: اگر ما جهادگر هستیم باید جهاد را درست درک و فهم کنیم تا بتوانیم مسیر رشد و پیشرفت کشور و جامعه خود را به صورت عملی فراهم کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات