مراسم بزرگداشت روز سرباز در بوشهر برگزار می شود

مراسم بزرگداشت روز سرباز با حضور سربازان یگان­ های نیروهای مسلّح مستقر در استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر برگزار می ­شود.
کد خبر: ۹۰۵۳۱۷۳
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶

مراسم بزرگداشت روز سرباز در بوشهر برگزار می شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در جلسه هماهنگی بزرگداشت روز سرباز گفت: سرباز یک عنصر بسیار تأثیرگذار و ارزشمند در آموزه ­های دینی ما به حساب می ­آید به طوری که امروز همه ما افتخار می ­کنیم که سرباز ولایت هستیم.

سرهنگ سهراب انبارکی اظهار کرد: سربازان در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار بی بدیلی در دفاع از مرزهای اسلامی داشتند و امروز نیز سربازان نقشی بسیار سازنده­ در جنگ اقتصادی­ ای دارند که کشور ما درگیر آن است.

مراسم بزرگداشت روز سرباز در بوشهر برگزار می شود

وی تصریح کرد: تکریم سربازان در نیروهای مسلّح جایگاه ویژه­ ای دارد و به همین خاطر است که ستاد کل نیروهای مسلّح به طور جدی این مسئله مهم را در سطح نیروهای مسلّح به خوبی دنبال می ­کند.

مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق (ع) و دبیر برگزاری مراسم بزرگداشت روز سرباز در بوشهر نیز در این جلسه گفت: بزرگداشت سربازان مسئله ­ای است که در نیروهای مسلّح توجّه جدّی به آن شده است به طوری که در روزشمار هفته دفاع مقدّس یک روز به عنوان روز سرباز در نظر گرفته شده است.

مراسم بزرگداشت روز سرباز در بوشهر برگزار می شود

سرهنگ ابراهیم بحرانی اظهار کرد: امسال نیز همانند سال­ های گذشته علاوه بر این که تمام یگان­ های نیروهای مسلّح مستقر در استان، برنامه­ های خاصی را جهت تکریم سربازان خود در این روز برگزار می ­کنند برنامه ­ی شاخصی نیز با حضور مسئولان کشوری به صورت متمرکز با حضور سربازان تمام یگان­ های مستقر در استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می ­شود.

وی تصریح کرد: در برگزاری این مراسم تلاش شده است تا از توانمندی سربازان تمام یگان ­های مستقر در استان استفاده کنیم به طوری که محتوای این مراسم توسط خود سربازان تهیه و اجرا شود.

در این مراسم قرار است از سربازان نمونه و نخبه یگان ­های نیروهای مسلّح مستقر در استان و خانواده شهدای سرباز این یگان­ ها تقدیر شود.

این جلسه با حضور نمایندگان نیروهای مسلّح مستقر در استان بوشهر در سالن جلسات فرماندهی سپاه امام صادق (ع) برگزار شد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات