كارشناس مسائل سياسي ؛

مشكلات اقتصادي كشور در بي اعتقادي برخي مسئولين / مسئولين كم كار بايد پاسخگوي خون شهيدان باشند

كارشناس مسائل سياسي افزود : وجود قشر خاكستري در داخل كشور به دنبال تكميل اين سناريوي دشمن خواهد بود كه با تبليغات خود ، كارامدي نظام را زير سئوال ميبرند و مدام ضعف ها و نگرانيهاي آينده كشور را در بين مردم رواج ميدهند .
کد خبر: ۹۰۵۲۶۰۳
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۱

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ محمد حبيبي ، هادي سياسي و استاد دانشگاه شهيد محلاتي شهرستان قم درجمع هاديان سياسي سپاه ناحيه اراك درسالن اجتماعات بسيج ، با طرح اين پرسش كه چه تصويري ازآينده اين نظام ميتوان داشت ، گفت : براي پاسخ به اين سئوال كه آينده اين نظام به كجا خواهد كشيد ، بايد يك تحليل آينده پژوهي همراه با سناريوهاي مختلف داشت.
وي درادامه افزود : اولين سناريو توسط دشمنان اين نظام درخارج از مرزها رقم ميخورد و استكبار با تبليغات فراوان از نابودي و رفتني شدن اين نظام حرف ميزنند كه نمونه آن فشارهاي اقتصادي موجود ميباشد .
حبيبي در ادامه اين موضوع خاطرنشان كرد : يكي از اهداف دشمنان ، سناريوي تشديد تحريم هاست و با تحريم نفتي ايران و عدم صادرات آن به دنبال بروزمشكلات جدي در داخل ايران هستند و با هدف ايجاد اختلاف بين مردم و مسئولين ميباشند و با اين راه به متلاشي شدن نظام در ايران فكر ميكنند .
اين هادي سياسي به سناريوي دوم هم پرداخت و گفت : وجود قشرخاكستري در داخل كشور به دنبال تكميل اين سناريوي دشمن خواهد بود و اين افراد با تبليغات خود كارامدي نظام را زيرسئوال ميبرند و مدام ضعف ها و نگرانيهاي آينده كشور را در بين مردم رواج ميدهند .
وي درادامه بيان كرد : درزمان قبل ازانقلاب و با نبود تحريم ،ايران هرماه حدود شش ميليون بشكه نفت را براي 30 ميليون جمعيت به فروش ميرساند پس چرا با مشكلات و كمبودهاي فراواني در موضوعات بهداشتي ، درماني ، آموزشي وعمراني مواجه بوديم وحال شرايط بعد از انقلاب را هم ميتوان بررسي نمود.
استاد دانشگاه شهيد محلاتي قم به دستاوردهاي نظام هم اشاره و گفت : درچهل سال انقلاب و با تمام فشارهاي سياسي ، اقتصادي و تحريم هاي مختلفي كه عليه كشور بود ، توانستيم در داروسازي ، علم و فناوري ، توليد انرژي ، هسته اي و صنعت پيشرفتهاي خوبي داشته و رتبه بسيارخوبي را درسطح منطقه و جهان بدست آوريم .
حبيبي به تصوير و سناريوي سوم هم اشاره نمود و گفت : دلدادگان به نظام و انقلاب و در راس عاشقان، رهبرانقلاب اسلامي ميباشد كه در هر سخنراني با غيرت ، هيجان و اميد به آينده خوب براي ايران اسلامي نقشه هاي دشمنان را از بين ميبرد.
اين هادي سياسي افزود : وجود مديران دلسوز ، وفادار،انقلابي و امين ميتوانند اين اميد به آينده كشور را تكميل نمايند و با اين مديران ميتوان به مبارزه با فساد و تبعيض رفت و مسئولي كه درانقلاب اسلامي كم كارباشد، بايد پاسخگوي خون شهداء باشد.
كارشناس مسائل سياسي درادامه خاطرنشان كرد : ايمان و اعتقاد قوي به انقلاب و نظام ميتواند مشكلات كشور را حل نمايد و بخشي از مشكلات حال حاضر جامعه ، از بي ايماني و بي اعتقادي برخي مسئولين كشوراست و مردم بايد درانتخاب هاي خود دقت لازم را داشته باشند.
استاد دانشگاه شهيد محلاتي قم در پايان گفت : اعتقاد راسخ به جمهوري اسلامي و دشمن شناسي به موقع باعث شد درموضوعات موشكي و توانمنديهاي ديگر در كشور موفق شويم و اين از ايمان و اعتقاد قوي برخي ديگر از مسئولين بوده است .

ارسال نظرات