35 نفر از برترین های حوزه و پایگاههای مقاومت سپاه ناحیه میناب با حضور سردار ترابی فرماندهی سپاه ناحیه میناب تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۰۵۱۵۹۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در جمع بسیجیان برتر شهرستان میناب گفت:وقتی دشمن در خانه ما خیمه زده جای سازش و صلح و مذاکره نیست و باید محکم در مقابل آنان ایستاد و از موضع قدرت با آنان روبرو شد.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) گفت:یکی از بسیجیان ولایی شهید رجایی بود که مهمترین شاخصه این شهید بزرگوار اخلاق و منش عملی وی بود.

ترابی اظهار داشت:همیشه نقشه ها و توطئه های دشمنان علیه نظام و انقلاب ما نتیجه عکس داشته است و از هر دشمنی و توطئه از اول انقلاب تاکنون علیه کشور ما استفاده کرده اند و امروز وارد جنگ اقتصادی با ما شده اند که انشاالله در این جنگ نیز شکست خواهند خورد.

در ادامه حجت الاسلام معتمدی فر امام جمعه شهرستان میناب گفت:بسیجی کسی است که نقشه دشمن را بهتر از دشمن بخواند و برای خنثی سازی آن اقدام کند و اگر امروز دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب ما در رویارویی با ملت بزرگ ما عاجز مانده اند بصیرت و ولایت مداری بسیجیان ماست که توطئه های دشمنان را به خودشان بر می گردانند. 

امام جمعه شهرستان میناب گفت:یک بسیجی ولایت مدار باید مانند مالک اشتر، آن دلاور مرد رشید اسلام و یار امام علی (ع) زمان شناس و اقدام به موقع داشته باشد زیرا اگر زمان را نشناسیم نمی توانیم اقدام به موقع که کارساز باشد را انجام دهیم.

وی ولایت مداری مالک اشتر را یادآور شد و گفت:مدیریت و سیاست مداری بسیجی باید تربیت شده خانه علی (ع) باشد.

معتمدی فر اظهار داشت:یکی از افتخارات بسیج این است که هرگز متوقف شدنی نیست و در پیشرفت علم و ترقی هرگز تعلل نداشته و نخواهد داشت و بسیج این موضوع را همیشه به اثبات رسانده که با کار جهادی در جامعه هر مشکلی قابل حل است.

 

 

ارسال نظرات