فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

105 گروه جهادی در بوشهر مشغول محرومیّت­ زدایی هستند

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در جمع جهادگران بسیجی قرارگاه جهادی افسران ولایت در شهر بوشکان شهرستان دشتستان گفت: 105 گروه جهادی در بوشهر مشغول محرومیّت ­زدایی بر مبنای تکلیف ­مداری هستند.
کد خبر: ۹۰۵۱۴۴۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو اظهار کرد: یکی از ویژگی­ های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای پاسداری از انقلاب اسلامی، رسیدگی به مناطق محروم و جاهایی در کشور است که از هر حیث واقعاً دچار مشکلات معیشتی و زیستی بوده و در زندگی دچار مشکلاتی هستند.

وی تصریح کرد: امروز ما شاهد این مسئله هستیم که دانشجویان بسیجی ناحیه دانشجویی عمار استان با همکاری سازمان بسیج سازندگی استان در روزهایی که از درس فارغ هستند به جای این که به استراحت بپردازند به صورت داوطلبانه و مشتاقانه با هماهنگی مسئولان محلی به مناطق صعب­ العبور و محروم آمده و با مشارکت خود مردم مشغول ساخت و ساز خانه، مسجد و سایر موارد لازم برای خانواده ­های محروم و مستضعف هستند که این پروزه  ها یا به بهره ­برداری رسیده و یا در آینده نزدیک به بهره ­برداری می ­رسند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) در ادامه با حضور در جمع جهادگران بسیجی در روستاهای ایل شهر و امامزاده بوشکان با روند فعالیّت­ های این گروه جهادی آشنا و از کارگاه آموزش خیاطی، جشنواره غذا و نمایشگاه صنایع دستی و هنری این جهادگران در حسینیه بوشکان نیز بازدید کرد.

105 گروه جهادی در بوشهر مشغول محرومیّت­ زدایی هستند

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز در این بازدید گفت: یکی از مأموریّت­ های مهم سپاه، خدمات­ رسانی به روستاها و مناطق کم برخوردار با بهره ­گیری از ظرفیّت اقشار مختلف بسیج است.

سرهنگ ذوالفقار عباسی فر اظهار کرد: اقشار مختلف بسیج به خصوص بسیج دانشجویی در قالب گروه ­های مختلف جهادی در روستاها و مناطق کم برخوردار حضور پیدا کرده و متناسب با توان علمی و تخصصی که دارند در حوزه­ های مختلف علمی و آموزشی، بهداشت و درمان، برگزاری کلاس­ های مختلف آموزشی در عرصه­ های مختلف کشاورزی، اعزام تیم­ های پزشکی و اجرای پروژه ­های مختلف عمرانی خدمات ­رسانی می­ کنند.

وی حضور جهادگران بسیجی در روستاها و مناطق کم برخوردار را دارای آثار و برکات ارزشمندی عنوان و تصریح کرد: گسترش فرهنگ کار، تلاش و سازندگی، ایجاد خودباوری و خوداتکایی در جوانان و ایجاد زمینه ­های خوش­ بینی و امیدواری در مردم از مهم­ترین آثار حضور گروه ­های جهادی در مناطق محروم است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی عمار استان بوشهر نیز در این باره گفت: گروه­های جهادی بستری برای تربیت نیروهای جوان، مستعد و کارآمدی است تا در آینده بتوانند عهده ­دار مسئولیّت­ های گوناگون در استان و کشور شوند.

رضا آبشیرینی اظهار کرد: دانشجویان با حضور در مناطق محروم با مشکلات مردم از نزدیک آشنا شده و تجربه کسب می­ کنند که چگونه مشکلات مردم را به مسئولان محلی و استانی انتقال داده و به نوعی زبان مردم مناطق کم برخوردار در جهت انتقال مشکلاتشان باشند.

قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر با حضور جهادگران بسیجی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر از 25 مرداد به مدّت 20 روز مشغول خدمت ­رسانی در عرصه­ های اشتغال و کارآفرینی، بهداشت و درمان، کشاورزی، عمرانی، فرهنگی و مهارت ­آموزی در بوشکان و روستاهای اطراف آن هستند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات