رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص) در تهران 100 هزار نفری و در استان ها 20 هزار نفری است که با اردو کشی در مرکز استان حضور پیدا می کنند و همزمان 200 گروه جهادی در مناطق محروم مشغول به ارائه خدمات درمانی، بهداشتی، عمرانی، فرهنگی، آموزشی و غیره خواهند بود.
کد خبر: ۹۰۵۳۰۰۸
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به نفوذ دشمن در جامعه، گفت: دشمن در سال جاری تلاش های فراوانی برای استفاده از شرایط داخلی بخصوص در حوزه اقتصادی و نارضایتی در برخی از مناطق با هماهنگی گروهک های مختلف و استفاده از ظرفیت فضای مجازی، سعی دارد ناامدی در جامعه ترویج و ناکار آمدی دولت جمهوری اسلامی ایران را نشان دهد و مردم را در کف خیابان ها در اعتراض به عملکرد دولت بیاورد و بین مردم و حاکمیت فاصله ایجاد کند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: اما دشمن هر موقع حرکت بی رحمانه ای علیه مسلمانان بخصوص ملت جمهوری اسلامی ایران رقم زد با شسکت های بسیار بزرگی مواجهه شد که امسال سپاهخ پاسداران انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت بسیج مردمی در سراسر کشور دو رزمایش شهرستانی و استانی برای نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی برگزار خواهد کرد که رزمایش شهرستانهای استان روز 17 شهریور و رزمایش استانی در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

رزمجو با بیان اینکه نمایش اقتدار مردمی در مرحله استانی با حضور 20 هزار نیروی بسیجی است، افزود: رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص) در تهران 100 هزار نفری و در استان ها 20 هزار نفری است که با اردو کشی در مرکز استان حضور پیدا می کنند و همزمان 200 گروه جهادی در مناطق محروم مشغول به ارائه خدمات درمانی، بهداشتی، عمرانی، فرهنگی، آموزشی و غیره خواهند بود.

وی با اشاره به هدف از برگزاری رزمایش اقتدار، عنوان کرد: جلوگیر از تحرکات دشمن در داخل کشور، تقویت روحیه حمایت مردم از دولت، نا امید کردن و تغییر در روحیه دشمنان و تقویت نیروهای داخلی با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت از اهداف این رزمایش با عنوان اقتدار است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: استان بوشهر برای برگزاری رزمایش محمد رسول الله(ص) زاویه هایی مانند رئیسعلی دلواری، نیروگاه اتمی و خلیج فارس دارد کخه می تواند برای رسانه ها دارای اهمیت بسیار بالایی برای انعکاس اخبار در کنار نمایش اقتدار باشد.

رزمجو تصریح کرد: رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص) با هماهنگی بین دستگاه های اجرایی استان در قالب پنج کمیته پشتیبانی، مالی، فرهنگی و تبلیغات، بهداشت و درمان و امنیتی به مدت 24 ساعت در هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد./ انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها