خبرهای داغ:

افتتاح طرح های عمرانی در حاشیه سفر استاندار به بوئین زهرا

استاندار قزوین گفت: در ایام مختلف تقویمی، بازدیدها و افتتاحیه های زیادی با حضور مسوولان انجام می شود اما در هفته دولت طرح های دولت به نمایش گذاشته شده تا مردم در جریان فعالیت های مختلف دولت قرار گیرند.
کد خبر: ۹۰۵۰۲۶۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین صبح امروز(یکشنبه)  عبدالمحمد زاهدی به مناسبت هفته دولت و در حاشیه سفرهای استانی، با حضور در گلزار شهدای بوئین زهرا، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
وی در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته دولت بیان کرد: علت نامگذاری چنین هفته ای این است که دولت شهید رجایی، نخستین دولت مکتبی بود که در آن دوره بحرانی حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب، صادقانه اعمال کرد تا آن جا که جان خویش را بر سر آن نهادند.
وی گفت: در ایام مختلف تقویمی، بازدیدها و افتتاحیه های زیادی با حضور مسوولان انجام می شود اما در هفته دولت طرح های دولت به نمایش گذاشته شده تا مردم در جریان فعالیت های مختلف دولت قرار گیرند.
استاندار قزوین اظهار کرد: آنچه موجب فخر و مباهات انقلاب است وجود شهدای گرانقدری است که خالصانه و با عشق به میهن برای حفظ این انقلاب جان دادند
گفتنی است در حاشیه این سفر کلنگ احداث پروژه پیاده سازی معابر سطح شهر با حجم سه هزار مترمربع و اعتبار ۲ میلیارد ریال، میدان مادر با حجم پروژه ۴۳۰ متر و اعتبار یک میلیارد ریال، کتابخانه حجم پروژه ۱۲۰۰ مترمربع با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال،
پروژه مسیر سلامت در منطقه گردشگری امام علی حجم پروژه ۵/۶ کیلومتر با اعتبار ۳ میلیارد ریال،
پروژه بوستان بزرگ باران به مساحت ۱۵ هزار متر مربع و برآورد اولیه ۲۲ میلیارد ریال به زمین زده شد.
همچنین پروژه بوستان مهر حجم پروژه سه هزار متر مربع اعتبار ۱۵ میلیارد ریال، افتتاح شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها