خبرهای داغ:
استاندار قزوین در همایش آیت روح فزا:

بدون ثروت انسانی، هیچ دستاوردی در جامعه انسانی شکل نخواهد گرفت

استاندار قزوین در همایش آیت روح فزا که به منظور تجلیل و بزرگداشت خدمات علمی، فرهنگی و سیاسی آیت الله علی محمدی تاکندی برگزار شد، بیان داشت: ساده زیستی، مردمی بودن، حضور فیزیکی و عاطفی در بین مردم و خوش خلقی از بارزترین ویژگی های ایشان است که موجب شده به یک چهره ماندگار در تاریخ قزوین و ایران تبدیل شوند.
کد خبر: ۹۰۵۰۲۲۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، در همایش آیت روح فزا که به منظور تجلیل و بزرگداشت خدمات علمی، فرهنگی و سیاسی آیت الله علی محمدی تاکندی، نماینده پیشین مردم استان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، تاکید کرد: آن چه که در همه دنیا به عنوان فرهنگ، علم و تمدن باقی مانده حاصل اندیشه های بلند شخصیت های علمی، دینی، ادبی و فرهنگی است که با تلاش های خود، تمدن ساز شده اند.
این مسئول با بیان اینکه برای هر جامعه ای سرمایه انسانی مهم ترین ثروت محسوب می شود، افزود: باید در نظر داشت که بدون این مساله هیچ دستاوردی در جامعه انسانی شکل نخواهد گرفت.
زاهدی ادامه داد: در میان این سرمایه های انسانی، شخصیت هایی هم هستند که سرمایه های نمادین جامعه خود بوده و به عنوان نمونه های بازر فرهنگ، تمدن و سرمایه انسانی یک ملت ظهور می یابند.
این مقام عالی استان ادامه داد: وقتی از تاریخ کهن و شخصیت های بزرگ سخن گفته می‌شود باید در نظر داشت که این قشر دارای پایه و اساس محکمی بوده که از همان جا با شناخت آنان باید مسیر را برای کسب موفقیت ادامه داد.
زاهدی در ادامه به ویژگی و خصوصیات اخلاقی آیت الله تاکندی اشاره کرد و گفت: ساده زیستی، مردمی بودن، حضور فیزیکی و عاطفی در بین مردم و خوش خلقی از بارزترین ویژگی های ایشان است که موجب شده به یک چهره ماندگار در تاریخ قزوین و ایران تبدیل شوند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها