اعزام کاروان بازسازی عتبات عالیات از دشتی به عراق

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دشتی از اعزام کاروان بازسازی عتبات عالیات از دشتی به عراق در مشاغل مختلف ساختمانی خبرداد.
کد خبر: ۹۰۴۹۴۶۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مراد زارع ظهر امروز در حاشیه آیین بدرقه اعزام کاروان نیروی کار به عتبات عالیات در کشور عراق اظهار داشت: این چهاردهمین مرحله از اعزام نیروهای کارگری است که برای مشارکت در بازسازی پروژه‌های مختلف به کشور عراق اعزام و مشغول به کار می‌شوند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: امروز تعداد 20 نفر در قالب کاروان نیروی کار شهرستان دشتی برای بازسازی عتبات عالیات عازم کربلا شدند.

وی بیان کرد: تاکنون بیش از 500 نفر کارگر در قالب جوشکار، گچ کار، کاشی‌کار، سنگ‌کار، بنا، کارگر ساده، آشپز و سایر نیروهای فنی به کشور عراق اعزام‌شده‌اند.

زارع مدت زمان ماموریت‌های نیروهای کار به عراق را 30 روز دانست و تأکید کرد: نیروهای اعزامی به‌صورت داوطلبانه و برای مدت یک ماه اعزام می‌شوند که 25 روز مشغول کار بازسازی و پنج روز نیز در شهرهای نجف، کربلا، سامرا و کاظمین را زیارت می‌کنند.

وی افزود: بارگاه نورانی ائمه معصومین (ع) در کربلا معلی، نجف اشرف، کاظمین و سامرا بیش از 13 سال است که در حال مرمت، بازسازی و توسعه است و مردم متدین شهرستان دشتی این افتخار را داشتند که ضمن مشارکت فعال در بازسازی حرم‌های مطهر نجف، کربلا، کاظمین و سامرا در بخشی از ساخت صحن مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) نیز سهیم باشند.

زارع از استقبال بسیار زیاد نیروی کار شهرستان دشتی برای بازسازی عتبات عالیات تقدیر کرد و گفت: کسانی که مایل‌ هستند برای بازسازی عتبات عالیات به عراق اعزام شوند به ستاد بازسازی عتبات عالیات خورموج مراجعه و ثبت‌نام کنند که پس از نوبت‌بندی و هماهنگی با مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و مرکز اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات