فرمانده سپاه قدس گیلان:

عدم تبعیت از ولایت انسان را جهنمی می‌کند

فرمانده سپاه قدس گیلان "زبیر" را یکی از خواص زمان پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع) خواند و گفت: همین زبیر به‌دلیل عدم تبعیت از ولایت جهنمی شد.
کد خبر: ۹۰۴۷۴۵۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار پاسدار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در هشتمین همایش استانی "مالک اشتر" سپاه قدس گیلان در رشت اظهار داشت: تمام کارهایی که ما انجام می‌دهیم اگر مورد قبول خدا باشد تاثیرگذار است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه اگر کاری مورد قبول خدا نباشد سبب گرفتاری انسان در آخرت می‌شود عنوان داشت: باید دقت کنیم که کارهایمان برای رضای خدا است یا رضایت نفس خودمان.

سردار عبدالله‌پور با اعلام اینکه امام خمینی(ره) جام زهر را برای رضای خدا نوشیدند و قطعنامه 598 را پذیرفتند ابراز داشت: نتیجه این کار خدایی امام راحل این است که امروز عکس ایشان در کاخ صدام نصب شده است.

وی علت ماندگاری نام امام حسین(ع) را حرکت در مسیر الهی دانست و گفت: شاهدیم که امروز 20 میلیون نفر در زیارت اربعین شرکت می‌کنند که اگر همه دولت‌های جهان جمع شوند نمی‌توانند غذای آن‌ها را تامین کنند اما خود امام حسین(ع) نیازهای آن‌ها را تامین می‌کند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس 19 هزار اسیر عراقی گرفتند تصریح کرد: از میان اسرا افرادی تربیت شدند که شاکله سپاه بدر را تشکیل داده و در مقابل صدام ایستادند.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه هدف داعش نابودی انقلاب اسلامی بود ابراز داشت: سپاه بدری که توسط اسرای عراقی تشکیل شد امروز در کنار نیروی قدس سپاه علیه داعش می‌جنگد.

وی "زبیر" را یکی از خواص زمان پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع) خواند که رازهای مهمی را می‌دانست و افزود: همین زبیر به‌دلیل عدم تبعیت از ولایت جهنمی شد و این امر نشان می‌دهد که عدم تبعیت از ولایت انسان را راهی جهنم می‌کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار