فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان:

حس دغدغه‌مندی و تکلیف‌گرایی در بسیجیان بالاست

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به اخلاص در انجام ماموریت‌ها اشاره کرد و گفت: حس دغدغه‌مندی و تکلیف‌گرایی در بسیجیان بالا است که باید با رضایت خدا نیز هر چه بیشتر با آن آمیخته شود.
کد خبر: ۹۰۴۷۳۱۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

حس دغدغه‌مندی و تکلیف‌گرایی در بسیجیان بالاستبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده بسیج صدا وسیمای مرکز همدان اظهار داشت: بسیج مدرسه عشق است و عشق آن هم همراه شدن با همه سختی‌ها است.

وی ضمن تشکر از زحمات برادر بهروز طالب‌نژاد  فرمانده پیشین بسیج صدا وسیمای مرکز همدان گفت: وظایفی که بسیجیان بر عهده دارند همواره با مشکلاتی همراه بوده که تحمل این مشکلات باعث زیبایی آن شده است.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به مأموریت‌های متنوع بسیج بیان داشت: این مأموریت‌ها صرفاً در اندازه تعداد نفرات یک پایگاه نیست چون بسیج در خیلی از موضوعات احساس مسئولیت دارد.

وی ادامه داد: آنچه که در انجام وظایف و تکالیف بسیج باید در نظر گرفته شود وجدان کاری است، یعنی سعی شود وظایف به نحو احسن و مطلوب انجام شود.

سردار مجیدی در پایان به اخلاص در انجام ماموریت‌ها اشاره کرد و گفت: حس دغدغه‌مندی و تکلیف‌گرایی در بسیجیان بالا است که باید با رضایت خدا نیز هر چه بیشتر با آن آمیخته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات