خبرهای داغ:
مسئول جامعه زنان سپاه ناحیه بهار خبر داد

برگزاری دوره پایانی عادی به فعال 3 پایگاه‌ بسیج شهرستان بهار

مسئول جامعه زنان سپاه ناحیه بهار گفت: دوره پایانی عادی به فعال پایگاه‌های محدثه و حضرت رباب(س) و پایگاه شهیده موسوی در سه ماهه اول امسال برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۲۰۷۹
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰

برگزاری دوره پایانی عادی به فعال 3  پایگاه‌ بسیج شهرستان بهارفاطمه کتابی اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: دوره پایانی عادی به فعال پایگاه‌های  محدثه و حضرت رباب(س) و پایگاه شهیده موسوی در سه ماهه اول امسال برگزار شد.

وی افزود: این دوره با حضور اکثریت اعضا معرفی شده با حضور خانم سیما یونسی در بهار پایگاه محدثه و به صورت هماهنگ در روستای آبرومند پایگاه شهیده موسوی برگزار شد.

مسئول جامعه زنان سپاه ناحیه بهار با اشاره به مطالب ارائه شده در این دوره تصریح کرد: دلایل تشکیل بسیج مستضعفین، نقش زنان ایرانی در زمان دفاع مقدس و بعد از آن و در جنگ نرم از مطالب ارائه شده در این دوره است.

وی ادامه داد: نقش بسیجیان در زمان بحران‌های طبیعی، طرح‌های جهادی، امنیت مرزها و بهداشت از جمله واکسیناسیون و... از دیگر مباحث این دوره بود.

کتابی اصل تصریح کرد: در بخش دوم آموزش‌ها نیز اهداف و اثرات پدافند غیرعامل در بحران‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، بلایای طبیعی و... مطرح شد.

وی ادامه داد: حفاظت اطلاعات و نقش آن در حفظ امنیت داخلی و خارجی، حفاظت گفتار مربوط به بخش شایعه از قبیل معنی پدیده شایعه و شایعه پراکنی، علل پخش شایعه در زمینه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی و بحران‌های طبیعی و ارائه راهکار برای مقابله با شایعات نیز از دیگر موضوعات بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات