خبرهای داغ:
مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید حوزه قروه درجزین شهرستان رزن با حضور فرمانده سپاه ناحیه رزن، مسئولین قروه درجزین و جمعی از بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۹۴۴۵
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵

محمد عیوضی فرمانده حوزه امام علی (ع) قروه درجزین شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، با حضور فرمانده سپاه ناحیه رزن، مسئولین قروه درجزین و جمعی از بسیجیان مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید حوزه قروه درجزین شهرستان رزن برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه رزن در این برنامه بیان کرد: انقلاب ما ماهیت دینی داشت و این وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب‌های مادی بود.

سرهنگ داود مهدوی گفت: طبق آرمان‌های امام(ره) دکترین نظامی ما نوشته شده و بازدارنده است و ما براین باور هستیم که در مقابل ظالمین باید ایستاد و همچنین نباید به کسی ظلم کرد، اما استکبار این را بر نمی‌تابد و درصدد آن است این تفکر را نابود کند.

وی افزود: از ابتدای انقلاب همه جور فشاری برایران آورده‌اند و اکنون نیز این فشارها را افزایش داده و دست روی معیشت و رفاه مردم دست گذاشته‌اند و همزمان در فضای مجازی نیز آن را بزرگنمایی می‌کنند و قصد دارند از لحاظ روانی نیز مردم را تحت فشار قرار داده و شکافی بین مردم و حاکمیت ایجاد کنند.

فرمانده سپاه ناحیه رزن تصریح کرد: در این جنگی که قرار داریم اگر مردم بصیرت نداشته باشند در زمین دشمن خواهند بود و این بصیرت افزایی وظیفه بسیج و بسیجیان است.

وی خطاب به بسیجیان ابراز داشت: باید با تمام قوا در میدان باشند و از تمام ظرفیت‌ها برای نابودی نقشه‌های دشمنان بهره بگیرند.

در این مراسم ضمن تجلیل از سرپرست اسبق حوزه امام علی (ع) قروه درجزین، محمد عیوضی به عنوان فرمانده جدید این حوزه معرفی شد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات