خبرهای داغ:
مسوول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا:

همه‌ ما باید مروجان فرهنگ ایثار باشیم

مسوول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین نیاز امروز جامعه است، در اشاعه‌ی این فرهنگ باید همه‌ی مسوولان و مردم تلاش کنند.
کد خبر: ۹۰۴۷۰۲۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، یادواره شهدای روستای حسن‌آباد کلج با حضور مسوولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در مسجد جامع روستای حسن‌آباد کلج برپا شد.
در این مراسم، سردار رسول سنایی‌راد مسوول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا یاد و خاطره‌ی شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.
وی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا در زنده نگه داشتن یاد شهدا، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن سیره‌ی شهیدان به مردم اهمیت بسزایی دارد و بایستی به صورت مداوم برپا شود.
مسوول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه شهیدان نیازی به برگزاری یادواره‌ها ندارند، افزود: این ما هستیم که بایستی این مراسم‌ها را برگزار کنیم تا یادمان نرود که آرامش و امنیت خود را مدیون چه بزرگ مردانی هستیم.
سنایی‌راد با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین نیاز امروز جامعه است، گفت: در اشاعه‌ی این فرهنگ باید همه‌ی مسوولان و مردم تلاش کنند و هر کاری که در توان‌شان است، انجام دهند.
وی افزود: با ترویج فرهنگ یاد شده بسیاری از مشکلات موجود در جامعه برطرف خواهد شد و همچنین بسیاری از ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌هایی را که امروز شاهد آن هستیم، نخواهیم دید.
مسوول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا افزود: اگر فرهنگ ایثار و شهادت نهادینه شود سلامت اخلاقی در جامعه رشد پیدا می‌کند و هیچ دشمنی نیز نمی‌تواند به خاک کشور ما تعرضی کند.
وی گفت: امروز شهیدان مدافع حرم با الگوگیری از شهدای هشت سال دفاع مقدس در خارج از مرزهای ایران حضور یافتند تا بتوانند دشمنان را شکست دهند و از ارزش‌های اسلامی حراست کنند.
این مسوول افزود: امروز همه‌ی ما باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و در احیای آرمان‌ها و اهداف آنها تلاش کنیم.
گفتنی است: در این یادواره مجید عظیمی رییس و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان البرز حضور داشتند.
1003/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها