خبرهای داغ:
مسئول معاونت امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

عزت و بزرگی ما در گرو بندگی کردن است

مسئول معاونت امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر دست گیر بودیم و دست مستضعفی را گرفتیم و درد از دل مردم برداشتیم خداوند نیز دست ما را می گیرد و همچنین هر چه بیشتر به اهل بیت(ع) و امام زمان(عج) نزدیکتر باشیم عزت و بندگیمان هم بیشتر خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۴۶۶۰۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج:حجت الاسلام والمسلمین رضایی مسئول معاونت امور روحانیون نمایندگی
ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع رزمندگان تیپ82صاحب الامر(عج) قزوین درحسنییه عاشقان ثارالله اظهار کرد: امیرالمومنین می فرماید خداوند چهار چیز را در کنار چهار چیزدیگر قرار داده است1- رحمت و بزرگواری را در عبادت 2-خشم خدارا در گناه 3-اجابت را در دعا 4- عزت رادر بی احترامی نکردن به دیگران .
وی در این خصوص تشریح کرد : هرکس که اهل طاعت و بندگی شد از رحمت و بزرگواری خداوند برخوردار است و خشم خدادر گناه است یعنی بایداز گناه دوری کنیم تا مورد خشم خداوند قرار نگیریم و اینکه خداوند اجابت را در دعا قرار داده است که اهل دعا باشیم تاخداوند اجابت کند وهمه چیزتان را ازخداوند بخواهید دعا فقط مختص آخرت نیست دنیایی هم هست و به کسی بی احترامی نکنید که شاید او از اولیاء خداوند باشد.
حجت الاسلام رضایی در ادامه بیان کرد: اگر دست گیر بودیم و دست مستضعفی را گرفتیم و درد از دل مردم برداشتیم خداوند نیز دست ما را می گیرد و همچنین هر چه بیشتر به اهل بیت(ع) و امام زمان(عج) نزدیکتر باشیم عزت و بندگیمان هم بیشتر خواهد شد.
وی در پایان در خصوص امنیت کشور اشاره ای کرد و گفت: ما باید قدردان شهدا باشیم کسانی که در این مسیر جانشان را فدا کردن تا این امنیت پایدار بماند.
این مسئول تبیین کرد: کسانی که در این مسیر خدمت می کنند خداوند عزیزشان می کند ، اگر مثل شما عزیزان نبودند که برای حریم آل الله خدمت کنند و این امنیت را که به برکت خون شهدا و امام شهدا و تدبیر مقتدرانه رهبر انقلاب و حضور با ارزش شما در میدان بدست آمده را نداشتیم دشمنان بر ما مسلط می شدند.
8001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها