رئیس کمیته امداد کمیجان خبر داد

حمایت 509 حامی از کودکان تحت حمایت طرح‌های ایتام و محسنین

رئیس کمیته امداد کمیجان گفت: 509 حامی حمایت از کودکان مشمول طرح‌های اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کمیجان را عهده‌دار هستند.
کد خبر: ۹۰۴۴۵۲۱
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ابراهیم خسروی رئیس کمیته امداد شهرستان کمیجان با بیان اینکه طرح حمایت از ایتام و محسنین از طرح‌های پر استقبال کمیته امداد است، گفت:  509 حامی حمایت از کودکان مشمول طرح‌های اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کمیجان را عهده‌دار هستند.

وی افزود: در چهار ماهه نخست امسال مبلغ 56 میلیون و 600 هزار تومان از 325 حامی طرح اکرام به صورت نقدی و دو میلیون و 900 هزار تومان به صورت غیر نقدی به ایتام تحت حمایت پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان کمیجان تصریح کرد: هدف از  اجرای طرح محسنین حمایت از کودکانی است که پدر و مادر دارند اما سرپرست آنان به دلیل زندانی بودن، سالمندی، بیماری‌های سخت، از کارافتادگی و طلاق توان اداره زندگی را ندارد.

خسروی خاطرنشان کرد:  در سال جاری تاکنون 36 میلیون و 600 هزار تومان از 184 حامی طرح محسنین به صورت نقدی و 12 میلیون و 550 هزار تومان به صورت غیر نقدی به فرزندان محسنین کمک شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات