خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی همدان عنوان کرد

تقابل با دشمن در جنگ اقتصادی نیازمند اتحاد و همدلی مسئولان

فرمانده انتظامی همدان گفت: تقابل با دشمن در یک جنگ اقتصادی نیازمند اتحاد و همدلی و قرار گرفتن مسئولان در یک صف واحد و برخورد با متخلفان است.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۱۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹

تقابل با دشمن در جنگ اقتصادی نیازمند اتحاد و همدلی مسئولانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار داشت: کشف یک تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 8 هزار معتاد از فعالیت‌های صورت گرفته توسط انتظامی همدان در سال جاری است.

وی بیان کرد: 85 درصد جرائم رخ داده در فضای مجازی کشف شده با این وجود انتظار می‌رود شهروندان برای گرفتار نشدن در دام شیادان و کلاهبرداران از موارد ایمنی را توجه داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: رهبری، دین و مردم سه رکن اصلی پیروزی و تداوم انقلاب بوده و وجود این ارکان تضمین کننده آینده انقلاب است.

وی اضافه کرد: دشمن با شناخت دقیق از مولفه هایی که موجب تثبیت و بقای انقلاب شده سعی در ضربه زدن به این ارکان را دارد.

سردار کامرانی صالح تاکید کرد: تدابیر ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب و هوشیاری مردم موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان این انقلاب در چهار دهه گذشته شده است.

وی بیان کرد: حضور مجاهدانه مردم در هشت سال جنگ تحمیلی، شرکت پرشور در مناسبت های ملی و مذهبی موید این است که مردم همراه و همسو با نظام و انقلاب هستند و دست از 2 رکن رهبری و دین برنمی دارند.

فرمانده انتظامی همدان یکی از نقشه های شاخص دشمن را نامید کردن مردم از نظام اسلامی با فشار اقتصادی به کشور دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه مطالبات مردم در حوزه اقتصادی به حق است باید برای رفع گره ها و مشکلات فرا روی آنها بیش از گذشته تلاش کرد.

وی بیان کرد: تقابل با دشمن در یک جنگ اقتصادی نیازمند اتحاد و همدلی و قرار گرفتن مسئولان در یک صف واحد و برخورد با متخلفان است.

سردار کامرانی صالح گفت: برای عبور از این پیچ تاریخی تیم های قوی بیشتری برای نظارت بر مسائل اقتصادی در نظر گرفته شود همچنین با مخلان نظم و امنیت اقتصادی قاطعانه برخورد شود.

وی تاکید کرد: دشمن از بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای دستیابی به اهداف خود بهره می گیرد که در این راستا بخش زیادی از تلاش دشمنان ردگیری و خنثی شده است.

فرمانده انتظامی همدان با تبریک روز خبرنگار از فعالان در نشریات خواست برای تنویر افکار عمومی در امر آگاه سازی و اطلاع رسانی از نقشه های دشمن در فضای مجازی نقش آفرینی کنند.

در این آیین سرهنگ «جمشید باقری» که پیش‌تر در معاونت تربیت و آموزش فعال بود به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان همدان منصوب و زحمات سرهنگ «پژمان قویمی» تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات