خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند خبر داد

تدوام اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از تدوام اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۳۸۰۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸

تدوام اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ احمد ساکی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به تدوام طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اظهار داشت: در اجرای این طرح، پاکسازی مناطق جرم خیز و آلوده و همچنین پارک‌ها و تفرجگاه‌های سطح شهرستان با موفقیت انجام شد.

وی تاکید کرد: در شهرستان هرجا بحث امنیت خدشه دار شود با کسی مماشات نمی‌کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند افزود: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی تأثیر زیادی در کاهش وقوع جرائم در سطح شهرستان داشته و ناامن کردن حوزه شهرستان برای سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی مهمترین دستاورد آن به شمار می‌رود.

وی با اشاره به آمار عملکرد نیروی انتظامی شهرستان در چهار ماهه نخست سال جاری عنوان کرد: افزایش ۲۴۰ درصدی کشفیات، افزایش ۱۳۸ درصدی دستگیری سارقین، افزایش ۹۷ درصدی دستگیری معتادین و افزایش ۱۱ درصدی دستگیری قاچاقچیان از جمله اقدامات نیروی انتظامی شهرستان بوده است.

ساکی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی دستگیری خرده‌‌فروشان مواد مخدر گفت: در بحث تصادفات برون شهری جرحی ۲۶ درصد کاهش، خسارتی ۵۰ درصد کاهش و فوتی ۵۰ درصد کاهش داشته‌ایم.

وی یادآور شد: همچنین در تصادفات درون شهری جرحی ۱۶ درصد، خسارتی ۷۵ درصد و فوتی ۵۸ درصد کاهش داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی نهاوند در ادامه سخنانش با اشاره به قتل اتفاق افتاده در روزهای اخیر در یکی از محلات شهر نهاوند که مردی همسر خود را با سلاح سرد به قتل رسانده بود، عنوان کرد: علت این حادثه نیز اختلافات خانوادگی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات