خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تمام هم و غم دشمن بر این است که جلوی وحدت و انسجامی که بین مردم و رهبری ایجاد شده، فاصله بیاندازد.
کد خبر: ۹۰۴۴۷۸۵
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

تمام هم و غم دشمن ایجاد فاصله بین مردم و رهبری استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، صبح امروز همایش نخبگان بسیجی با حضور سرار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با حضور مسئولین سپاه استان و نواحی و نخبگان بسیجی در مجتمع انصار همدان برگزار شد.

سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در این مراسم با اشاره به مأموریت‌ها و نقش سردار نقدی در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اظهار داشت: خداوند عنایت فرمود که بار دیگر در خدمت یکی از همرزمان شهید «همدانی» که سالیان سال برای جمهوری اسلامی و ولایت سربازی کرده است در شهر شهیدپرور همدان باشیم. 

وی با بیان اینکه سردار نقدی در ماموریت‌های خود انسان‌های بزرگی را تربیت کرد، گفت: در چهلمین سال انقلاب اسلامی هدایت‌های ایشان به طور قطع اثراتی را در مجموعه کشور و به خصوص در سپاه و بسیج خواهد داشت .

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر اینکه در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تمام هم و غم دشمن بر این است که جلوی وحدت و انسجامی که بین مردم و رهبری ایجاد شده، فاصله بیاندازد، تصریح کرد: طی چند روز گذشته حجم بمباران تبلیغاتی آمریکا و استکبار جهانی بسیار عجیب و بزرگ بود که مردم فهیم و بزرگ ایران یک بار دیگر جواب دندان‌شکنی به آنها دادند.

وی با بیان اینکه مردم در راستای انقلاب اسلامی همواره وظیفه و رسالت خود را انجام می‌دهند، یادآور شد: در این راستا به خصوص مردم همدان که همواره با انقلاب بودند و با انقلاب فکر کردند و با انقلاب ماندند به زیبایی به این حرکت دشمن پاسخ منفی دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات