خبرهای داغ:
فرمانده لشکر 8 نجف اشرف:

مراسم روز ملی شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود+ جزئیات

فرمانده لشکر 8 نجف اشرف گفت: مراسمی که در 18 مرداد برگزار می‌شود با عنوان بزرگداشت سالروز شهادت شهید حججی و روز ملی شهدای مدافع حرم است.
کد خبر: ۹۰۴۴۰۲۲
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سیف‌اله رشیدزاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید حججی اظهار کرد: شهید حججی به تعبیر رهبر معظم انقلاب نماد و نماینده شهدا و حجت خدا شد و اثرات مثبتی در بین اقشار مختلف مردم حتی در خارج از کشور گذاشت.

وی افزود: نحوه شهادت این شهید و بازتابی که از نحوه شهادتش در فضا‌های مجازی منعکس شد و باعث عدم بهره‌برداری دشمنان از این شهید شد، ثمره تلاش شما اصحاب رسانه است که به موقع و حتی سریع‌تر از سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف، عظمت این شهید را به جهانیان نشان دادند.

روز ملی شهدای مدافع حرم ۱۸ مرداد برگزار می‌شود

فرمانده لشکر ۸ نجف اشرف با تأکید چندین باره بر عنوان مراسم گفت: استثنائاً امسال برای شهید حججی دو مراسم یکی در سالروز شهادت و دیگری در زمان سالروز خاکسپاری او برگزار خواهد شد و مراسمی که در ۱۸ مرداد برگزار می‌شود با عنوان بزرگداشت سالروز شهادت شهید حججی و روز ملی شهدای مدافع حرم است.

وی درباره برنامه‌های سالگرد شهادت شهید حججی خاطرنشان کرد: برنامه‌های این مراسم از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۲ به طول می‌انجامد که سخنران حجت‌الاسلام پناهیان و رحیم پورازغدی و همچنین مداحی مداحان اهل‌بیت (ع) مهدی سلحشور و سید رضا نریمانی در کنار این مراسم نمایشگاه‌های فرهنگی نیز برگزار خواهد شد.

برنامه‌های شهید حججی در روز جمعه

رشیدزاده از پخش دعای ندبه در روز جمعه از محل یادمان شهدا خبر داد و یادآور شد: در ادامه برنامه‌های سالروز شهادت شهید حججی، روز جمعه دعای ندبه سراسری از محل یادمان این شهید با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدوی و مداحی سعید حدادیان برگزار می‌شود.

وی درباره برنامه‌های جانبی این مراسم تصریح کرد: برنامه‌های این مراسم به‌صورت مشترک توسط جبهه فرهنگی و لشکر ۸ نجف برنامه‌ریزی‌شده است که از برنامه‌های نمادین جبهه فرهنگی در این مراسم دعوت از ۴ هزار هیات مذهبی است که توسط جبهه فرهنگی در سراسر کشور شناسایی شده است.

فرمانده لشکر ۸ نجف اشرف درباره اهمیت برگزاری این مراسم بیان داشت: تأثیری که این شهید با شهادتش بر جامعه و اقشار مختلف گذاشت، بار دیگر در سالروز شهادتش می‌تواند در این شرایط خاص اجتماعی تأثیر عمیقی داشته باشد چنان‌که در سال گذشته و در مراسم تشییع این شهید از حدود ۱۷ کشور به ایران آمدند تا شخصیت این شهید را از نزدیک بشناسند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار