خبرهای داغ:
رییس شورای شهر قزوین:

حفظ حرمت جانبازان وظیفه‌ی همه‌ ماست

رییس شورای شهر قزوین گفت: جانبازان ارزش و حرمت والایی دارند و وظیفه‌ی همه‌ی ما است که به آنها احترام بگذاریم.
کد خبر: ۹۰۴۳۶۳۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با حضور در دفتر حکمت‌الله داودی رییس شورای اسلامی شهر قزوین با ایشان دیدار کرد.
در این دیدار، حقایق‌پور ضمن تقدیر از همکاری‌های خوب شورای اسلامی و شهرداری قزوین با بنیاد گفت: مسوولان این نهاد در اجرای برنامه‌های فرهنگی و ترویجی مشارکت خوبی داشته که از زحمات‌شان قدردانی می‌کنیم.
وی با بیان اینکه امروز فرهنگ ایثار و شهادت نیاز اساسی جامعه است، افزود: همه‌ی ما مسوولان بایستی در راستای ترویج این فرهنگ اقدامات شایسته انجام دهیم تا بسیاری از مشکلات جامعه برطرف شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به دفن جانبازان زیر 25 درصد در قطعه ایثارگران بهشت فاطمه(س) اشاره کرد و مطالبی را به منظور هماهنگی بیشتر شورا در این خصوص بیان نمود.
در ادامه دیدار رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: جانبازان ارزش و حرمت والایی دارند و وظیفه‌ی همه‌ی ما است که به آنها احترام بگذاریم.
وی گفت: شهدا، جانبازان و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، شجاعانه در میدان‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند تا امروز ما در آرامش باشیم.
این مسوول افزود: به پاس رشادت‌های جامعه ایثارگران هر کاری که در توان‌مان باشد انجام می‌دهیم و دریغ نخواهیم کرد.
داودی ضمن بیان مطالبی در خصوص دفن جانبازان زیر 25 درصد در قطعه ایثارگران بهشت فاطمه(س)، بر تسریع انجام این مهم تاکید کرد.
گفتنی است: در ادامه‌ی این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با رییس شورای اسلامی شهر قزوین پیرامون مباحث فرهنگی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها