معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی خبر داد

رشد 21 درصدی کمک‌های حامیان به فرزندان ایتام و محسنین

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی از رشد 21 درصدی کمک‌های حامیان به فرزندان ایتام و محسنین در چهار ماهه نخست امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۲۴۵۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شاپور جلالی معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه نگاه حامیان طرح اکرام ایتام به فرزندان معنوی خود تقویت شده و میزان کمک‌های پرداختی آنها افزایش قابل توجه‌ای یافته است، گفت: حامیان استان مرکزی حمایت از 6 هزارو 876 حامی ایتام و محسنین را عهده دارند و ماهیانه توسط در قالب کمک‌ها ی نقدی و غیر نقدی به این فرزندان کمک می کنند.

وی افزود: در چهار ماهه امسال حامیان طرح اکرام ایتام مبلغ سه میلیاردو 315 میلیون تومان به فرزندان طرح ایتام و محسنین کمک کردند که به نسبت مشابه سال قبل رشد 21 درصدی داشته است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی با اعلام اینکه 17 هزارو 666 حامی حمایت از کودکان نیازمند را عهده دارند ، گفت: از این تعداد حامی 81 درصد آنها را حامیان بومی و 19 درصد از آنها را حامیان غیر بومی تشکیل می دهند.

جلالی تصریح کرد: سرانه کمک به فرزندان ایتام ماهیانه حداقل 50 هزار تومان است بوده که خیران، نیکوکاران و هم استانی‌ها می توانند با مشارکت در این طرح خداپسندانه از فیوضات معنوی آن برخوردارشوند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان مشارکت در این طرح به منظور آشنایی و ثبت نام می توانند با شماره 33287606 و شماره پیامک 3000797900 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات