خبرهای داغ:
10 مرداد ماه؛

محفل انس با قرآن کریم در مسجد امیرالمومنین(ع) اسدآباد برگزار می‌شود

روحانی مسجد امیرالمومنین (ع) اسدآباد از برگزاری محفل انس با قرآن کریم روز چهارشنبه 10 مرداد ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد امیرالمومنین(ع) اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۱۶۹۱
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷

محفل انس با قرآن کریم در مسجد امیرالمومنین(ع) اسدآباد برگزار می‌شودحجت الاسلام خسروی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: محفل انس با قرآن کریم روز چهارشنبه 10 مرداد ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد امیرالمومنین(ع) اسدآباد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به میهمانان دعوت شده در این مراسم معنوی افزود: این محفل با حضور قاریان برتر نوجوان کشور و استان انجام خواهد گرفت.

روحانی مسجد امیرالمومنین (ع) اسدآباد با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی در این مسجد عنوان کرد: اجرای طرح سلامت اجتماعی نیز یکی از برنامه‌های اجرایی در ااین محله بوده که با تلاش‌های صورت گرفته اهالی محله حضور پررنگ‌تری در مسجد داشته‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به فقر فرهنگی این منطقه برنامه‌های جانبی زیادی در راستای طرح سلامت اجتماعی انجام داده‌ایم که محفل قرآن یکی از این برنامه‌ها است.

خسروی گفت: آموزش احکام به نوجوانان، همکاری با فنی و حرفه‌ای برای مهارت‌آموزی و جذب افراد شرور محله به مسجد از اهم برنامه های انجام شده ما در این مدت بوده است.

وی عنوان کرد: از عموم شهروندان دعوت می‌شود با حضور در این محفل ضمن بهره مندشدن از فضای معنوی جلسه از استماع نوای قرآن کریم بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات