خبرهای داغ:
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بهار:

تحریم‌ها و فشارها هیچ تأثیری در روند پیشرفت انقلاب اسلامی ندارند

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با سه مولفه ولایت، مردم و عنایت خداوند به پیروزی رسید، گفت: تحریم‌ها و فشارها هیچ تأثیری در روند پیشرفت انقلاب اسلامی ندارند.
کد خبر: ۹۰۳۸۷۶۵
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶

تحریم‌ها و فشارها هیچ تأثیری در روند پیشرفت انقلاب اسلامی ندارندسرهنگ علی مختاری‌معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بر محوریت احیای ارزش‌های دینی و قرآن و سیره اهل بیت(ع) و حمایت از محرومین و مستضعفین بر رهبری حضرت امام خمینی(ره) به وجود آمد.

وی به نکات برجسته انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: از اول انقلاب اسلامی ایران دشمنان ما بیکار نماندند و هر روز با یک ترفند و ایده برای مقابله با شکست انقلاب اسلامی ایران به میدان آمدند، اما محاسبات آنها که مبتنی بر قلدری و زورگویی بود و نتوانستند نقشه‌های پلید خود را عملی کنند.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بهار گفت: از منظر تحلیلگران خارجی امروز انقلاب اسلامی ایران به اوج عزت و اقتدار رسیده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در آستانه جشن چهل سالگی قرار گرفته و با سه مولفه ولایت، مردم و عنایت خداوند توانست تمام مشکلات پیشروی نظام را حل کند.

مختاری گفت: در جهان انقلاب های زیادی به وجود آمدند و با ماهیت خاصی اما انقلاب اسلامی ایران با ماهیت دینی و اعتقادی به وجود آمد و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران همین ماهیت دینی است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران تحولات عظیمی در جهان به وجود آمده است از جمله موج بیداری اسلامی تاثیرگذاری در منطقه و روحیه ایستادگی و مقاومت در مقابل قدرت های منطقه یعنی آمریکا و نوچه‌های آنها است.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری برای همه فصل الخطاب است، ابراز داشت: در سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه امید به آینده و شکست جبهه باطل به ویژه اسرائیل به چشم می‌خورد، بنابراین تحریم‌ها و فشارها هیچ تأثیری در روند پیشرفت انقلاب اسلامی ندارند.

انتهای پیام/                                                                

ارسال نظرات