خبرهای داغ:
روحانی و فرمانده پایگاه و جمعی از بسیجیان پایگاه بیت المقدس روستای توانه در سالروز شهادت شهید «علی عموعموها» با خانواده این شهید معزز دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۳۹۹۵۸
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴

دیدار بسیجیان روستای توانه با خانواده شهید «عموعموها»به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، روحانی و فرمانده پایگاه و جمعی از بسیجیان پایگاه بیت المقدس روستای توانه در سالروز شهادت شهید «علی عموعموها» با خانواده این شهید معزز دیدار کردند.

روحانی روستای توانه در این مراسم عنوان کرد: به فرموده قرآن کریم شهدا زنده‌اند و شاهد و ناظر اعمال ما هستند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بیت المقدس روستای توانه نیز با بیان اینکه خانواده‌های شهدا سرمایه‌ها و ذخیره‌های این انقلاب هستند، بیان کرد: هدف این دیدارها زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدای عزیز است که به فرموده امام خامنه‌ای (مدظله العالی) کمتر از شهادت نیست.

عباس جلالی افزود: پایگاه مقاومت این روستا برای ترویج فرهنگ و ایثارو روحیه شهادت طلبی و انتقال رشادت‌های شهدا به نسل جوان در سالروز شهادت شهدای عزیز و والامقام این روستا برنامه‌های مختلفی از جمله غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معزز شهدا و نصب بنر و پرچم درب منزل خانواده شهدا اجرا می‌کند.

پدر بزرگوار شهید «علی عموعموها» نیز افزود: شهید «علی عموعموها» تبعیت از اهل بیت و ائمه اطهار(ع) را برگزید و خوش اخلاقی و ایمان در وجود او موج می‌زد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات