خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

حق مردم به گردن نمایندگان است/باید فرای منافع شخصی و حزبی عمل کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به امضای 91 نماینده پای سوال از رییس جمهور پیرامون شرایط روز جامعه عنوان کرد: به راستی سایر نمایندگان اشکالی در احوالات جامعه نمی بینند؟ نمایندگان باید نگاهی فرای مادیات، منافع شخصی و حزبی و جناحی داشته باشند .
کد خبر: ۹۰۴۱۵۱۳
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، رخداد‌های اخیر اقتصادی، نوسانات شدید قیمت‌ها در کشور و عملکرد دولت و نیز وظایف نمایندگان مجلش شورای اسلامی را در این شرایط مورد بررسی قرار داد.
وی با اشاره به وظایفی که قانون به عهده نمایندگان مجلس شورای اسلامی گذاشته است، اظهار کرد: نمایندگان مجلس دیدبان حقوق مردم نسبت به عملکرد همه دستگاه‌های کشور می‌باشند.
حجت الاسلام معبودی ادامه داد: نمایندگانی که به مجلس راه می‌یابند قسم می‌خورند و متعهد می‌شوند که از حقوق مردم در برابر همه مشکلت و رویداد‌ها محافظت نمایند.
این مسئول تبیین کرد: شرایط امروزی قیمت ارز و سکه که تاثیرات و آثار آن‌ها به سایر حوزه‌های اقتصادی سرازیر شده است می‌طلبد که همه دستگاه‌های اجرایی خصوصا قوه مجریه که سیاست گذار و راهبر اقتصادی کشور است در این خصوص پاسخگو باشد.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین توضیح داد: اگر قوه مجریه در بخشی از فعالیت‌های خود دچار مشکل است، قانون وظیفه پیگیری و سوال را به عهده نمایندگان مجلس و قوه مقننه نهاده است.
وی مطرح کرد: نمایندگان مجلس در شرایط فعلی باید پیگیری‌های لازم را انجام دهند تا ثبات به وضع اقتصادی جامعه برگردد و اگر جز این عمل کنند به آرا و حق مردم خیانت کرده اند.
حجت الاسلام معبودی با اشاره به امضای ۹۱ نماینده پای سوال از رییس جمهور پیرامون شرایط روز جامعه عنوان کرد: به راستی سایر نمایندگان اشکالی در احوالات جامعه نمی‌بینند؟ نمایندگان باید نگاهی فرای مادیات، منافع شخصی و حزبی و جناحی داشته باشند.
این مسئول تصریح کرد: امروز جامعه نیازمند دلسوزی مسئولان است، نمایندگان باید فرای مسائل شخصی اقدام کنند و اگر جز این باشد، خواب زده هستند و در حق مردم کم کاری کرده اند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در بخش پایانی این گفت و گو خاطر نشان کرد: باید نگاه خود را به مسائل پیرامون تغییر دهیم، وضعیت امروز تنها با دلسوزی و مسئولیت پذیری تغییر می‌یابد، همه مسئولین خصوصا نمایندگان مجلس که با رای مستقیم مردم به این سمت رسیده اند نسبت به تحول شرایط باید بیشترین تلاش خود را به کار بندند.
۱۰۰۴/ت ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها