نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

ملت ایران در مقابل توطئه‌های دشمنان یکپارچه می‌ایستد/دولت و مجلس برای حل مشکلات اقتصادی چاره اندیشی کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه امروز همه اركان نظامی، دفاعی و امنیتی یكپارچه برای دفاع از كشور ایستاده‌اند، گفت: ملت ایران با همبستگی و اتحاد هرچه تمام در برابر دشمنان خود خواهد ایستاد.
کد خبر: ۹۰۳۹۸۷۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک با اشاره به سالروز عملیات مرصاد گفت: دشمن تصور می‌کرد که پس از عملیات مرصاد در بیشه ایران دیگر شیری وجود ندارد، اما باید بدانند تا زمانی كه پای دفاع از اسلام، انقلاب و رهبری به میان باشد همه یکپارچه آماده دفاع هستند و این آمادگی عامل اقتدار و قدرت نظام است.

وی با تاکید بر اینکه با هدایت‌های مقام معظم رهبری آینده روشنی را پیش‌رو داریم، گفت: انقلاب اسلامی از صفر شروع كرده است و امروز به این مرحله رسیده و نسبت به آینده نیز تا زمانی که هدایت‌های مقام معظم رهبری را داریم ناامید نیستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به تهدیدات اخیر ترامپ هم اشاره کرد و گفت: با توجه به اتفاق دیروز در باب‌المندب و سقوط ناوها به قعر دریا، ترامپ و ایادی آن باید بدانند که اینجا سرزمین دوستداران اهل بیت(ع) است که امنیت منطقه را تامین می‌کنند و به مانند دوران دفاع مقدس مشت محکمی را بر دهان دشمنان خواهند کوبید.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی به سخنان روز گذشته سردار سلیمانی خطاب به ترامپ هم اشاره و تصریح کرد: آمریكا در طول تاریخ سابقه بمب‌افكنی و موشک‌پراكنی دارد ولی در آن زمان که آمریکا چنین جنایاتی را می‌کرد ایران، انقلاب اسلامی، سپاه، ارتش و بسیج نبود.

وی با تاکید بر اینکه امروز همه اركان نظامی، دفاعی و امنیتی یكپارچه برای دفاع از كشور ایستاده‌اند، گفت: ملت ایران با همبستگی و اتحاد هرچه تمام در برابر دشمنان خود خواهد ایستاد و اجازه نخواهد داد که دشمنان به منافع و اهداف شوم‌شان دست پیدا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه مدیریت بازار اقتصادی کشور نیازمند افراد با کفایت، ساده‌زیست و کارآمد است، افزود: اگرچه از عملكرد دولت در حوزه ارز و دلار راضی نیستیم اما مردم امیدوار باشند که وضعیت موجود باعث نمی‌شود که اهداف كلان كشور فراموش شود.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه دشمن خواستار آشفتگی‌ است، گفت: مجلس و دولت برای خروج از این بحران ساختگی و جعلی تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات