فرمانده حوزه ولی عصر (عج) شهر کاکی:

فرهنگ مقاومت مردم ایران با تهدید و تحریم از بین رفتنی نیست

اسکندری فرهنگ شهادت طلبی و مقاومت را مهمترین ودیعه شهدا برای ملت ایران دانست و تصریح کرد : فرهنگ شهادت طلبی و مقاومت شهدا برگرفته از عاشوراست و این فرهنگ امروز در نهاد ملت ایران تثبیت شده و با تهدید و تحریم از بین نخواهد رفت
کد خبر: ۹۰۳۹۷۹۱
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ، فرمانده حوزه ولیعصر (عج) شهر کاکی در آیین گرامیداشت شهدای شهر بادوله یادواره شهدا را فرصت مناسبی برای بازخوانی اهداف بلند شهدا دانست و گفت : با مرور اهداف و آرمانهای شهدا میتوانیم سیره شهدا را در زندگی خود پیاده کنیم .

عبدالله اسکندری عمل به وصیت نامه و سیره شهدا را تنها راه برون رفت از مشکلات اجتماعی جامعه دانست و گفت : عمل به سیره و وصیت نامه شهدا باید از شعار به عمل تبدیل شده و در زندگی و رفتار های فردی و اجتماعی ما تبلور یابد .  

وی  فرهنگ شهادت طلبی و مقاومت را مهمترین ودیعه شهدا برای ملت ایران دانست و تصریح کرد : فرهنگ شهادت طلبی و مقاومت شهدا برگرفته از عاشوراست و این فرهنگ امروز در نهاد ملت ایران تثبیت شده و با تهدید و تحریم از بین نخواهد رفت . اسکندری با اشاره به تهدیدات اخیر رییس جمهور امریکا علیه ملت ایران گفت : ملتی که تجربه 8 سال جنگ با جهانخواران را در پرونده دارد و شهادت را فوز عظیم میداند از تهدید نمی هراسد .

ارسال نظرات