اسکندری هدف دشمن از اینگونه تحرکات را ایجاد شکاف میان مردم و نظام اسلامی دانست و گفت : فضای امروز کشور نیازمند وحدت ، هوشیاری و تقویت روحیه مقاومت است و با این رویکرد میتوان از این فتنه هم با سربلندی عبور کرد .
کد خبر: ۹۰۳۲۹۵۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵

فضای امروز کشور نیازمند وحدت ، هوشیاری و تقویت روحیه مقاومت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ، فرمانده حوزه ولیعصر (عج) شهر کاکی در در جمع بسیجیان شرکت کننده دوره توانمندسازی صالحین در مشهد مقدس ، با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب اسلامی بویژه سازمان منافقین در به آشوب کشاندن کشور گفت : امروز همه تلاش دشمنان نظام اسلامی بهره برداری لازم از فضای کنونی در جهت ایجاد آشوب در کشور است .

سرهنگ عبدالله اسکندری تحرکات اخیر دشمن را در دو فضای رسانه ای و میدانی دانست و تصریح کرد : در اینگونه تجمعات تقویت سواد رسانه ای مردم و جدا شدن صف مردم وفادار از معاندین انقلاب از عواملی است که میتواند نقشه های دشمن را خنثی نماید .

وی هدف دشمن از اینگونه تحرکات را ایجاد شکاف میان مردم و نظام اسلامی دانست و گفت :  فضای امروز کشور نیازمند وحدت ، هوشیاری و تقویت روحیه مقاومت است و با این رویکرد میتوان از این فتنه هم با سربلندی عبور کرد . وی اضافه کرد توجه به خواسته های اقتصادی مردم باید در اولویت امور مسئولان امر قرار گیرد ، مردمی که در نجابت و وفاداری به انقلاب حجت خدمت را بر مسئولین تمام کرده اند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها