خبرهای داغ:
برگزار شد:

آیین تکریم و معارفه معاون روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین

طی مراسمی از سرهنگ حسینی نسب معاون پیشین روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) تقدیر و سرهنگ کوچک خانی به عنوان معاون جدید معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۳۹۲۴۸
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیین تکریم و معارفه معاون جدید روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با حضور معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در سالن جلسات  روابط عموی این سازمان برگزار گردید.
سرهنگ کاظم حسینی معاون هماهنگ کننده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ سید حسین حسینی نسب اظهار کرد: همه افراد در هر حوزه ای که فعالیت دارند تلاش می کنند تا بهترین خدمات خود را ارائه دهند، ما نیز از زحمات آقای حسینی نسب در سمت معاونت روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) تقدیر می نماییم.
وی در ادامه با تبریک به سرهنگ کوچک خانی معاون جدید روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: همه ما سربازان ولایت فقیه هستیم و در جهت رسیدن جامعه به رشد و سعادت تلاش می کنیم، اگر تلاش های ما در جهت رضای خداوند متعال و تداوم راه شهدا و لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری(مد) باشد، مطمعناً پیروزی نهایی را به دست خواهیم آورد.
گفتنی است سرهنگ کوچک خانی پیش از این مسئولیت معاونت سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین را عهده دار بوده اند.
1004/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها