خبرهای داغ:
مدیر بهزیستی شهرستان قزوین اذعان کرد:

استقلال شخصی عامل گرایش دختران به حجاب

اکبرشاهی عنوان کرد: آنچه موجب تمایل دختران به حجاب و عفاف می شود، استقلال شخصی آنها است که باید در جامعه از آن بهره مند شوند
کد خبر: ۹۰۳۸۹۴۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، فرهاد اکبرشاهی مدیر بهزیستی شهرستان قزوین در همایش روز دختر که به همت اداره کل بهزیستی استان قزوین و با حضور مسوولان این اداره کل برگزار شد بیان کرد: برخلاف جامعه جاهلیت، ارزش دختران در جامعه امروزی بسیار زیاد بوده و به عنوان برکت و نعمت در خانواده محسوب ‌شده و با تربیت این مادران آینده، شهدای مدافع حرم پرورش می یابند.
وی گفت: پایین بودن سطح آستانه تحمل پدر و مادر دلیل تک فرزندی بودن خانواده‌ها بوده و حتی در بسیاری موارد این امر ارتباطی با مسائل اقتصادی خانواده ندارد.
مدیر بهزیستی شهرستان قزوین اظهار کرد: تولد فرزند موجب دلگرمی و نشاط خانواده بوده و روش نادرست تربیتی عده ای موجب شده تا تمایل به داشتن فرزند نداشته باشند که این موضوع وجهه مناسبی در اجتماع ندارد.
اکبرشاهی افزود: آنچه موجب تمایل دختران به حجاب و عفاف می شود، استقلال شخصی آنها است که باید در جامعه از آن بهره مند شوند. دو جنس مخالف، توانایی‌ها و تمایلاتی متفاوت با هم دارند و بر همین اساس، پسران ما باید به گونه ای تربیت شوند که مسئولیت‌پذیر بوده و دختران که مایه الطاف الهی هستند مسلما تربیت آنها نیاز به لطافت دارد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها