خبرهای داغ:
صورت گرفت:

سریال بومی قزوین در جمع برترین های بخش "نگاه نوآورانه"

سریال بومی تولید شده در سیمای مرکز قزوین توانست در بخش «نگاه نو آورانه» در ارزیابی های ستادی در جمع 5 مرکز برتر کشور قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۳۸۲۷۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معصومی فر مدیرکل صدوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: سریال بومی «خان بابا و ارثیه ی فامیلی» یکی از سریال های فاخر تولید شده در سیمای مرکز قزوین است که در ارزیابی های ستادی رسانه ی ملی موفق شد بعنوان یکی از برترین آثار «نو آورانه» انتخاب و شایسته ی تقدیر شناخته شود.
آقای معصومی فر افزود: سریال «خان بابا و ارثیه ی فامیلی» ظرفیت وسیعی در حوزه ی رسانه فراهم کرد تا برنامه سازان صداوسیمای مرکز قزوین بتوانند در بستری خلاقانه و نوآورانه دستمایه های بومی طنز قزوین را در قالب یک اثر فرهنگی ـ هنری و در راستای تیپ سازی شخصیت عروسکی شبکه قزوین به گونه ای به خدمت بگیرند که نظر هیئت داوران و ارزیابان حوزه ی ستادی رسانه ملی را هم به خود جلب نمایند.
وی اظهار داشت: سریال بومی «خان بابا و ارثیه ی فامیلی» همچنین در بخش محتوایی خود به گونه ی ممتازی از ادبیات عامیانه و فولکلور قزوین و ظرفیت های غنی طنز بومی قزوین در ژانر اجتماعی بهره گرفته است که به بهترین نحو ممکن مخاطبان را با خود همراه می کند.
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین ارزیابی های ستادی هیئت داوران در سال جاری را صحنه ی همآوردی شبکه های استانی دانست و خاطر نشان کرد: دراین عرصه مرکز قزوین موفق شد در عرض مراکز نامدار و پرسابقه ای همچون خراسان رضوی و مازندران قرار گیرد.
آقای معصومی فر با قدر دانی و تجلیل از عوامل تهیه و تولید سریال بومی و فاخر «خان بابا و ارثیه ی فامیلی» ابراز امیدواری کرد که این توفیقات همواره استمرار یابد.
آقای معصومی فر افزود: موضوع سریال «خان بابا و ارثیه ی فامیلی» داستان زندگی آقای ایرج باغبان زاده ی قزوینی معروف به «خان بابا» ی قصه های برنامه کودک است که شخصیتی جذاب و شناخته شده برای مخاطبان شبکه قزوین بویژه کودکان و نوجوانان می باشد.
وی افزود: در تولید سریال «خان بابا و ارثیه ی فامیلی» اهتمام عوامل تولید بر این مبنا بود که در خلال داستان، توانمندی ها و ظرفیت های فرهنگی قزوین را تبیین کنند و قسمت پایانی این سریال هم بخاطر تبلور در فضایی عینی و واقعی که در مناسبت روز قزوین بود جذابیت ممتازی به آن بخشید.
آقای معصومی فر تصریح کرد: سریال فاخر «خان بابا و ارثیه ی فامیلی» به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن آقالر در 13 قسمت 40 دقیقه ای در سیمای مرکز قزوین تولید و نوروز امسال از شبکه قزوین پخش شد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها