خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

به دنبال تلطیف قرآنی جامعه هستیم

حجت الاسلام مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در جلسه ستادی هماهنگی اجرای چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم گفت: در مسیر برگزاری مسابقات قرآن کریم بدنبال تلطیف قرآنی جامعه هستیم
کد خبر: ۹۰۳۸۲۷۳
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه ستاد هماهنگی اجرای چهل و یکمین دوره مسابقات قران کریم امروز در دفتر مدیر کل با حضور حجت الاسم مجیدی و حجت الاسلام نوروزی ، رئیس اداره امورقرآنی و روابط عمومی پیرامون نحوه برگزاری ایندوره از مسابقات برگزار شد.
حجت الاسلام مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در ابتدای این جلسه گفت: در مسیر برگزاری این دوره از مسابقات علاوه بر تلطیف و معطر شدن جامعه به عطر قرآنی در پی آموزش فرزندان با بهره گیری از آیات قرآن کریم و واکسینه شدن آنان در مقابل هجمه های شیطانی دشمنان دین مبین اسلام هستیم.
علی عظیمی رئیس اداره امورقرآنی در ادامه افزود: ۱۴۴ نفر از خواهران وبرادارن منتخب اجرای مسابقات مرحله شهرستانی شامل قزوین - تاکستان - آبیک- البرز و بوئین زهرا به ایندوره از مسابقات استانی راه یافته که بمدت دو روز ( ۹ و ۱۰ مرداد ماه ۱۳۹۷) درسالن آمفی تئاتر شهید سردار آقایی نیروی انتظامی رقابت و نفرات برگزیده هر رشته جهت شرکت در مسابقات کشوری معرفی میگردد.
رئیس اداره امور قرآنی گفت: شرکت کنندگان در ۱۲ رشته شامل حفظ ۵-۱۰-۲۰ و کل قرآن مجید – ترتیل- قرائت – ابتهال- اذان- دعا خوانی – مدیحه سرائی و معارف به رقابت می پردازند.
وی مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات را روز ۱۱ مردادماه همزمان با اقامه نمازمغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین اعلام نمود.
عظیمی همچنین خبر از برگزاری طرح ارتقاء سطح متسابقین مرحله استانی داد و اظهار داشت : به منظور آشنا شدن متسابقین محترم مرحله استانی با قوانین و مقررات یک دوره طرح ارتقاء با حضور مربیان و داوران جهت تشریح این قوانین روز سه شنبه ۲ مردادماه ۱۳۹۷ از ساعت ۹:۳۰ صبح در سالن اجتماعات شهید مسعود امامی استانداری قزوین برگزار می شود که حضور کلیه متسابقین راه یافته به مرحله استانی در این دوره الزامی است.
عظیمی در خاتمه گفت : مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی و ورزشی و زیباسازی شهرداری قزوین و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی استان قزوین برگزار می شود که به صورت زنده از شبکه قرآن سداوسیما پخش می گردد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها