خبرهای داغ:
یادداشت/صادق چگینی:

موسسه ثامن و خفه شدن چپ و راست!!!

اصلاح طلبان که بر طبل رسوایی رقیب می کوبیدند و فساد قرن را به اصولگرایان نسبت دادند، اندکی بعد ورق برگشت و مشخص شد فساد سیستماتیک است و هرکس برای قدرت و چپاول با طایفه هزار فامیل خود باند هایی را راه می اندازند.
کد خبر: ۹۰۳۷۳۷۴
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

خبرگزاری بسیچ قزوین: روزنامه شرق را اصلا دوست ندارم و خط مشی غربگرایانه با تیتر های فریبنده اش همیشه در بحران ها آتش بیار معرکه بوده است.
اما در خصوص افشاگریش در باره موسسه ثامن الحجج که به تمام موارد و افراد پرداخته است.
می توان گفت تنها نوشته انقلابی این روزنامه همین مقاله مبارزه با فساد بوده است.
اصلا چپ و راست و انقلابی نما های مدعی مبارزه با فساد کجا هستند؟چرا سکوت کرده اند؟  مگر فساد برای رقیب ایراد است و برای جناح دیگر خیر!
علاالدین بروجردی هم جز متهمان پرونده اختلاس خاوری و امیر منصور آریاست که پسرش در بازداشت است.
تعداد ۲۰نماینده مجلس در این پرونده دخیل هستند که ۲۸۰۰میلیارد تومان ناقابل است و ۱۴۰۰میلیارد آن در کانادا تحت امر خاوری اشتغال زایی می کند.
فساد اصلاح طلب و اصولگرا نمی شناسد. باید برخورد شود. قوه قضاییه در پیچ تاریخی اقتدارش را به نمایش بگذارد و با دستگیری دانه درشت ها در سالهای اخیر خط قرمز ها را شکست و حیاط خلوت بسیاری را آشفته کرده است.
انتظار مردم هم بیش از حد از قوه قضاییه بالاست و اتفاقا کار مردم بسیار پسندیده و درست است.
زیرا حکومتی که مدعی انقلاب دینی پس از ۱۴۰۰سال است باید نماد علوی بودن را در اعمالش دید، انقلاب اسلامی قوه قضاییه را می خواهد تا عدالت علوی را بر قرار کند.
اصول گرایان و برخی از اصلاح طلبان چرا سکوت کردند.باید با فریاد های بلند اعدام را برای مفسدین واقعی بخواهیم.
قوه قضاییه در آینده با چالش های زیادی مواجهه خواهد شد اما انتظار داریم از اجیر شدگان مفسدین و مفت خورهای سیاسی نهراسد!
مردم عدالت را می خواهند و در کنار قوه قضاییه برای عدالت راستین می ایستند. دیگر برای مردم قابل قبول نیست که آفتابه دزد را بگیریم و در شهر بچرخانیم و دزد مفسد بیت المال را آزاد و در شهر فرنگ اسکان دهیم.
 
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها