خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی

مدیریت بدون پول در جهت جبران خلأهای اجرایی

زرآبادی عنوان کرد: امیدواریم مدیریت بدون پول و مدیریت دستگاهی بتواند خلأهای اجرایی را پر کند.
کد خبر: ۹۰۳۵۷۰۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سیده حمیده زرآبادی در نشست شورای سلامت سالمندان و مناسب سازی شهرستان البرز با اشاره به اجرای قوانین حمایت از حقوق سالمندان و معلولان، بیان کرد: باتوجه به اینکه یک چهارم جمعیت قشر جوان و هستند و نیز با توجه به افزایش نرخ جمعیت و میزان زاد و ولد در کشور، امیدواریم شاخصه و استانداردهای حوزه سالمندی و مناسب سازی آن مورد توجه قرار گرفته و بسترهای مناسب برای ساماندهی جامعه سالخورده کشور نیز بیش از پیش فراهم شود.
وی گفت: چرا که در حال حاضر با قشری از جمعیت سالمند نیز مواجه هستیم و چنانچه برنامه ریزی های مناسب در سال های آینده برای این جمعیت نداشته باشیم، بدون شک با مشکل ساماندهی سالمندان روبرو خواهیم بود.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از مدیریت مهندس نخستین و مهندس ربیعی و موفقیت آنها در امور اجرایی اظهار کرد: وجود دو بانو بعنوان مدیران اجرایی، شهرستان البرز را از سایر شهرستان ها متمایز کرده و همین امر می تواند در مناسب سازی معابر کمک شایانی نماید.
زرآبادی عنوان کرد: به دلیل اینکه شهرستان البرز، محیطی کارگری دارد نیاز است تا خدمات بیشتری به این شهرستان ارائه شود تا بتوانیم شاخصه ها و استانداردهای لازم را در شهرستان البرز پیاده کنیم و این امر نیازمند اعتبارات لازم است و امیدواریم مدیریت بدون پول و مدیریت دستگاهی بتواند خلأهای اجرایی را پر کند.
چالش بهزیستی، خروجی نامناسب از عدم مدیریت دستگاه ها است
در ادامه رضا گروسی فرماندار شهرستان البرز در این نشست مطرح کرد: آنچه امروز بهزیستی با آن مواجه است خروجی نامناسب از عدم مدیریت برخی از دستگاه های اجرایی است که بهزیستی را با مشکلات متعددی مواجه می سازد.
وی گفت: امروز ما نیازمند قوانینی هستیم تا آسیب های ناشی از موضوعات متعدد را کاهش دهیم و با تقویت مسوولیت نهادهای فرهنگی و اجتماعی، در راستای اصلاح فرهنگ خانواده ها و تغییر سبک زندگی آنان موجبات بازگشت و پذیرش افرادی که تحت بازآموزی، بازپروری و بازتوانی قرار گرفته اند در اجتماع و خانواده را تسهیل کنیم.
فرماندار البرز در ادامه به موضوع مدیریت ناصحیح در برخی دستگاه ها اشاره کرد و افزود: رسانه ها باید در جهت یاری رساندن به بهزیستی در بحث اطلاع رسانی ورود یافته و فضایی مناسب جهت تعامل با بهزیستی بوجود آورند.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها