دبیر جشنواره زیر سایه خورشید استان مرکزی:

خدام امام رضا(ع) به استان مرکزی می‌آیند/برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید در 10 شهرستان استان

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید استان مرکزی از برگزاری یازدهمین جشنواره «زیر سایه خورشید» در ایتان همزمان با دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۵۵۳۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵

حجت‌الاسلام و المسلمين سعيد پيرايش، دبير جشنواره زير سايه خورشيد در استان مركزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به برگزاری یازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید گفت: جشنواره زیر سایه خورشید پس از مراسم‌های عاشورا و اربعین که از سوگواره های مذهبی به شمار می‌روند، بزرگترین برنامه مذهبی است که در قالب جشن برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف تدوین، ترویج، نشر، معارف رضوی و انتقال عطر رضوی انجام می شود، گفت: این جشنواره به همت شبکه جوانان رضوی در سطح بین‌الملل برگزار می‌شود و امسال نیز 17 کشور میزبان این جشنواره خواهند بود.

حجت‌الاسلام پیرایش با بیان اینکه استان مرکزی از 24 تیرماه میزبان خدام رضوی خواهد بود، گفت: کاروان رضوی از 24 تيرماه تا سوم مرداد ماه در 10 شهرستان استان مرکزی از جمله ساوه، اراک، زرندیه، محلات، دلیجان، شازند، آشتیان، خنداب و کمیجان حضور خواهند یافت.

دبير جشنواره زير سايه خورشيد در استان مركزی خاطرنشان کرد: کاروان رضوی در طول سفر خود به استان مرکزی در 60 نقطه محروم روستایی و 20 نقطه شهری حضور پیدا می‌کنند که حضور در صبحگاه مشترک، ديدار با ائمه جمعه، ديدار با زندانيان، ديدار با خانواده شهدا، حضور در شركت های صنعتی، دیدار با ورزشكاران، شاعران، مراكز معلولان، فعالان فرهنگی و... از جمله برنامه‌های این کاروان در استان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات