مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی:

برخی مسئولان جنگ فرهنگی را قبول ندارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: برخی مسئولان باور ندارند که در یک جنگ تمام عیار فرهنگی قرار داریم.
کد خبر: ۹۰۳۴۹۲۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اظهار کرد: متأسفانه برخی مسئولین هنوز باور ندارند که درگیر یک جنگ تمام عیار فرهنگی و اقتصادی هستیم.

وی علت دشمنی استکبار با ملت بزرگ ایران را در شکست پی در پی توطئه های آنان در منطقه، تعمیق و نفوذ و صدور انقلاب به کشورهای اسلامی، پیشرفت های علمی و عملی نظام مقدس جمهوری اسلامی، عدم تسلیم و سازش پذیری انقلاب اسلامی و شکست ابرقدرت ها و استکبار دانست.

این مسئول با بیان اینکه امروز به شدت نیازمند ایجاد و حفظ وحدت انقلابی هستیم، ادامه داد: دشمن به شدت با ابزار جنگ نرم به دنبال مسئله سازی و ایجاد آشوب و اعتصاب و مشکلات اقتصادی در تمامی نقاط کشورمان است ولی ولایت مداری و حرکت جهادی در جبهه انقلاب این ملت را به پیروزی خواهد رساند.

وی با اذعان به اینکه متأسفانه برخی مسئولین فرهنگی و اقتصادی هنوز باور ندارند که درگیر یک جنگ تمام عیار فرهنگی و اقتصادی هستیم ابراز امیدواری کرد با بیداری، بصیرت و پیروی از ولایت بتوانیم بر مشکلات فائق آییم و انگیزه، ایمان، تقوا، تفکر انقلابی و حرکت جهادی شرط اصلی کار است.

حجت الاسلام سرایی تأکید کرد: با اهتمام و جدیّت نسبت به ارتقاء معنویت، بصیرت دینی،تقویت روحیه جهادی و انقلابی آحاد مردم باید تلاش کرده و اقشار مختلف جامعه را با توطئه ها آشنا کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار