خبرهای داغ:
برگزار شد:

مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین

مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۲۷۱۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین امروز در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش با حضور مسئولان استانی برگزار شد.
طاهرخانی مسئول بسیج فرهنگیان سپاه صاحب الامر دراین مراسم ضمن تقدیر از زحمات مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین . و معاونین اداره کل اظهار کرد: هرچه در توان داشته ایم در این مدت تصدی امر در بعد اعتقادی بصیرتی و اجتماعی به کار بستیم تا بتوانیم عامل پیشرفت باشیم
وی ادامه داد: معلمان انسان های بی توقعی هستند که همه ما در دوره هایی از زندگیمان زیر نضر آنها بوده ایم و دین آنها به گردن ما است با این حال به انها توجهی که حقشان است، نمیشود.
مسئول پیشین بسیج فرهنگیان استان قزوین اذعان کرد: اگر به معلم توجه شود به دانش اموزنیز توجه می شود و اگر به دانش آموز توجه شود به جامعه توجع شده.
در ادامه این مراسم سرگرد هادی بغدادی ، مسئول جدید بسیج فرهنگیان استاق قزوین ابراز کرد: طبق فرمایش امام جایگاه فرهنگیان جایگاهی خاص است.
بغدادی گفت: تعامل سازنده هدف ما در مسیر رسیدن به اهداف عالیه آموزش است.
وی یادآور شد: قدم های خوبی در این مجموعه برداشته شده و امیدواریم بتوانیم با توجه به شرایط کشور و نیاز به هم افزایی بقدمهای مثبتی را بر داریم.
این مسئول تاکید کرد: از اهداف ما این خواهد بود که رده های فرماندهان بسیج برجستگان و نخبگان فرهنگی باشند.
هادی بغدادی
در ادامه این برنامه نیز از تعدادی از فرهنگیان که در جشنواره این سازمان در سطح کشوری دارای مقام بودند تجلیل گردید که نام تعدادی از آنها با توجه به رشته به شرح ذیل می باشد: مقام اول کشوری در رشته دلستان نویسی: فاطمه لشکری، مقام اول کشوری در رشته نقاشی از ناخیه دو آموزش پرورش استان نفیسه رستگار مقدم، مقام اول کشوری در رشته پوستر ندا رهگذر ، مقام اول کشوری در رشته گرافیک رخساره برخورداری، مقام دوم کشوری در بخش علمی پژوهشی سیده محبوبه محبی و مقام دوم کشوری در رشته گرافیک خانم زهرا مهرعلیان از اسفرورین معرفی شدند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها