آیت‌الله حسینی بوشهری:

وحدت و همدلی تمام توطئه‌های دشمنان را ناکام می‌کند

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت:باید وحدت و همدلی را برای خنثی شدن ترفندهای دشمنان به نمایش بگذاریم و تمام توطئه‌های آنان را ناکام کنیم.
کد خبر: ۹۰۳۱۸۷۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در نشست با مسئولان استان بوشهر با تقدیر از خدمات و تلاش‌های استاندار و مجموعه مدیریتی استان اظهار داشت: مردم سرمایه نظام هستند و در هر شرایطی مبنای ما رضایت‌مندی مردم است و همه مسئولان باید در راستای جلب رضایت مردم گام بردارند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: مردم در 40 سال گذشته در همه فراز و نشیب‌ها، نظام را همراهی کرده‌اند و امروز نیز باید با اتحاد و همدلی و انسجام ملی به سمت موفقیت حرکت کنیم.

آیت‌الله حسینی بوشهری با تاکید بر تقویت اتحاد و همدلی در جامعه بیان کرد: امروز همه جناح‌ها و احزاب و گروه‌های سیاسی باید با اتحاد و انسجام، دولت را همراهی تا دشمنان نتوانند سوء استفاده کنند و باید به کمک همدیگر برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی گام برداریم.

وی با تاکید بر خنثی شدن ترفندهای دشمنان افزود: ما باید وحدت و همدلی را برای جهانیان به نمایش بگذاریم و همانند گذشته، تمام توطئه‌های دشمنان را ناکام کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات