نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلابیون باید روز‌های دشوار پیش از انقلاب و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را به مردم یادآوری کنند.
کد خبر: ۹۱۰۱۸۶۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح امروز در آیین رونمایی از تولیدات رسانه‌ای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در صداوسیمای مرکز بوشهر، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، بیان کرد: وظیفه پیامبران هدایت مردم از ظلمات به سمت نور بوده و پس از آن برای اینکه مردم فراموش نکنند که اکنون در چه شرایطی هستند و پیش از آن در چه شرایطی به سر می‌بردند، وظیفه دارند آنچه که بر قومشان گذشته را یادآوری کنند.

وی افزود: بر همین اساس است که خداوند متعال از حضرت موسی (ع) می‌خواهد شرایطی را که بر آن حضرت و قومش گذشته به مردم تذکر دهد تا بدانند که کجا بودند و اکنون کجا هستند.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: همان طور که امام راحل موسی وار در عصر حاضر با عنایت و مشیت الهی توانست ملت ایران را از تاریکی‌های رژیم ستمشاهی خارج کند، اکنون هم انقلابیون باید روز‌های دشوار پیش از انقلاب و روز‌های سربلندی و پیروزی بر اهریمن را به مردم یادآوری کنند.

آیت الله حسینی بوشهری تاکید کرد: وظیفه همه ما این است که روز‌های ایستادگی ملت در برابر ظلم و استکبار را بازگوکنیم و بگوییم که کجا بودیم و حالا کجا هستیم.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: در یکی دو سال اخیر دشمنان تلاش می‌کنند دشمن را بزک کنند و دوست جلوه دهند، بر همین اساس، مردم را به یاد دوران ستمشاهی می‌اندازند و با کار‌هایی که انجام می‌دهند می‌خواهند رژیمی را که دشمن ملت ایران بود، دوست نشان دهند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: کار انقلابیون در زمان حاضر این است که با تولید محتوا‌های مختلف از جمله مستند‌های تاثیرگذار این توطئه دشمن را خنثی کنند و دستاورد‌های انقلاب را یادآور شوند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن، تصریح کرد: اگر چه دشمن ابزار‌های قوی برای جنگ رسانه‌ای در دست دارد، اما ما نیز دستمان پر است و می‌توانیم که در این عرصه مقابل دشمن بایستیم و فضا را از دست دشمن بگیریم.

وی همچنین مردم استان بوشهر را مردمی ولایتمدار و دین دار خواند و بیان کرد: در زمانی که خبری از دین‌داری نبود مردم این استان با ولایت، دین‌داری و روحانیت پیوند ناگسستنی داشتند.

رسالت انقلابیون یادآوری دستاورد‌های انقلاب است

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری از مجموعه صداوسیمای مرکز بوشهر نیز قدردانی کرد که آثاری برای یادآوری راهی که پشت سرگذاشته‌ایم و معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی تولید کرده‌اند.

در پایان از تولیدات رسانه‌ای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در صداوسیمای مرکز بوشهر رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات