خبرهای داغ:
استاندار قزوین اذعان کرد:

کاهش ساعت کار ادارات تا اطلاع ثانوی

استاندار قزوین عنوان کرد: به منظور مدیریت کمبود آب و برق و پیشگیری از قطعی آن، تا اطلاع ثانوی ساعت کار ادارات استان تا ساعت 13 و 30 دقیقه کاهش می یابد.
کد خبر: ۹۰۳۱۸۷۲
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی در شورای هماهنگی مدیریت بحران که در استانداری قزوین برگزار شد بیان کرد: جهت ذخیره سازی آب مصرفی مردم، هر برنامه ای که برای قطع آب و برق در دستور کار قرار می گیرد به مردم اعلام شود تا آنها بدانند حداقل به اندازه نیاز خود آب را ذخیره کنند.
وی گفت: مشکل آب و برق در کشور به دو علت کاهش بارندگی و گرمای بی سابقه هوا ایجاد شده است و مشکل فنی جدی در این زمینه وجود ندارد که این دوره گرما را با مدیریت درست سپری کنیم.
استاندار قزوین اظهار کرد: برای پیشگیری از فشار ناشی از کمبود آب به مردم، بیمارستان ها، صنایع، به طور کلی باید برق و آب مکان های دولتی و ادارات قطع شود.
زاهدی افزود: با دستگاه هایی که افزایش مصرف برق داشته باشند برخورد خواهد شد و این دستور رئیس جمهور است.
وی عنوان کرد: علت کمبود آب و برق نیز از طریق رسانه ها به اطلاع مردم رسیده شود و فرهنگ سازی در این زمینه در دستور کار قرار گیرد.
استاندار قزوین تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق موظف است در زمان پخش فوتبال برق را قطع نکند وشهرداریها آبیاری فضای سبز را از 10 شب تا 6 صبح انجام دهند.
این مسوول اضافه کرد: به منظور مدیریت کمبود آب و برق و پیشگیری از قطعی آن، تا اطلاع ثانوی ساعت کار ادارات استان تا ساعت 13 و 30 دقیقه کاهش می یابد.
زاهدی یادآور شد: شهرک انرژی را به زودی در استان راه اندازی می کنیم که از پراکندگی مجوزهای احداث نیروگاه ها جلوگیری کرده و تمامی مجوزهای زیر 50 مگاوات در آنجا مستقر می شوند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها