رئیس جمعیت هلال احمر دلگان:

آموزش امداد و نجات باحضور ۷۰۰ نفر درروستا مند بالا برگزار شد

به همت جمعیت هلال احمر دلگان و باهمکاری شوراها و دهیاری روستا مند بالا برای اولین بار آموزش امداد و نجات باحضور ۷۰۰ نفر در این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۸۱۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، محمد بامری، رئیس جمعیت هلال احمر دلگان از برگزاری آموزش‌های امداد و نجات در بین روستائیان دلگان خبر داد و گفت: باهدف آموزش کمک‌های امداد و نجات برای اولین بار باحضور یک تیم جمعیت هلال احمر کلاس‌های امداد و نجات باحضور بیش از ۷۰۰ نفر از اهالی روستا مند بالا برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این کلاس‌ها را یادگیری روش‌های صحیح امداد و نجات در بین مردم دانست و افزود: یکی از مشکلات اصلی مردم در زمان بحران عدم آشنایی با روش‌های صحیح برخورد با بحران است و باید مردم با روش‌های صحیح مقابله با شرایط بحرانی آشنا شوند و یاد بگیرند تا هم مواظب جان خود و هم فرشته نجات دیگران باشند.

یکی از اعضای شورای روستا مند هم از استقبال بسیار خوب اهالی روستامند بالا خبر داد و گفت: روستا مند بالا یکی از دورترین روستا‌های شهرستان دلگان است که جمعیتی بالغ بر دوهزار نفر دارد و استقبال خوب اهالی این روستا از برگزاری کلاس‌های امداد و نجات نشان این است که باید خانه هلال روستایی در این روستا افتتاح شود تا امدادگران خود این روستا بتوانند در شرایط بحرانی درکنار مردم روستا باشند.

همچنین در پایان برگزاری کلاس‌های امداد و نجات تعداد پانصد نفر عضو افتخاری جمعیت هلال احمر شهرستان دلگان شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار