امام جمعه موقّت عسلویه:

آمریکا ادعای مبارزه با سلاح شیمیایی می کند درحالی که زرادخانه هایشان پر از سلاح شیمیایی است

امام جمعه موقّت عسلویه در خطبه های نماز جمعه این هفته عسلویه گفت: آمریکا ادعای مبارزه با سلاح شیمیایی می کند در حالی که زرادخانه هایشان پر از سلاح شیمایی است.
کد خبر: ۹۰۳۰۸۰۰
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، حجت الاسلام عباس بحرینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با اشاره به موضوع امیدوار بودن به خدا اظهار داشت: انسان باید به خدا امیدوارباشد و انسان ناامید به تعبیر قرآن مسلمان نیست. هیچ وقت نباید ناامید باشیم و اگر مشکل داریم و ازخدا خواستیم و مشکل مان حل نشد باز هم ناامید نباشیم، شاید مصلحت نیست که حل شود

وی افزود: به خدا امیدوار باشیم کسی که به خدا امیدوار است در زندگی ترسی ندارد. می داند که خدا می‌تواند جلو دشمن بگیرد. می‌گویند فلان کشور به ما حمله می کند شما خدا را دارید که رعب در دل دشمنان می اندازد و جلوی همه قدرت ها را می تواند بگیرد. اینکه می گویند آمریکا قدرت دارد، اگر قدرت داشت دنبال تحریم نمی‌رفت چون می‌ترسد هر روز یک نقشه ای می کشد و به دنبال بهانه ای است. تزلزل نداشته باشید، اعتماد راسخ داشته باشید که خدا مشکل گشاست.

امام جمعه موقت عسلویه با گرامیداشت هفته مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی افزود: استکبار جهانی ادعا می کند که با تولید و گسترش سلاح های شیمیایی مبارزه می کند و به همین بهانه به عراق حمله کرد و دارد به سوریه فشار می آورد و اتهام می زند.

وی اضافه کرد: در صورتی که زرادخانه‌های آمریکا پر از سلاح شیمیایی و بمب‌های اتمی است ولی به کشورهای دیگر می چسبند وهدف شان این است تا کشورهای دیگر را ضعیف کنند و خودشان ابرقدرت باشند.

بحرینی بیان کرد: دشمن کور خوانده است؛ ایران اسلامی اهل سلاح شیمیایی و بمب اتمی نیست. کل ملت ما بمب اتم است. اسلام، پیامبر و ائمه قوی ترین سلاح در دست ما هستند. هر کس جرات دارد به میدان بیاید. با این بمب‌ها وارد می‌شویم.

وی گفت: ما به سلسله ولایت از حضرت علی (ع) تا حضرت مهدی (عج) متصل هستیم و باید اعتقاد راسخ داشته باشیم دنیا بی صاحب نیست. اگر درجایی نتوانیم دشمن را شکست دهیم و دشمن بر ما چیره شود از قدرت دشمن نیست از ضعف ما است.

امام جمعه موقت عسلویه سالروز شهادت شهید محراب شهید آیت الله صدوقی را که توسط منافقین به شهادت رسید را گرامی داشت و گفت: بنده در مدرسه علمیه قم از نزدیک خدمت این شهید رسیدم. خداوند خداوند ایشان را باشهدا کربلا محشور گرداند.

بحرینی سالروز تخریب قبور ائمه در بقیع توسط وهابیت را گرامی داشت و گفت: وهابیت می گوید زیارت و بوسیدن این قبور مطهر پیامبر وائمه شرک است. اگر کسی این قبور را می بوسد به احترام بزرگانی که در این قبور مدفون هستند می بوسند. این ها نقشه انگلیس بود و وهابیت چون ریشه انگلیسی دارد این کار انجام داد.

وی تصریح کرد: عشق ما اهل بیت است و در و دیوار آن را هم می‌بوسیم. تخریب بکنید فایده ندارد وهابیت هر اشتباهی بکند به جایی نمی رسد. دنیا برای متقین است و آخر دنیا به محمد وآل محمد (ص) بر می گردد.

امام جمعه موقت عسلویه اضافه کرد: ببینید بیش از ۱۰ کشور علیه یمن هم‌دست شده‌اند ولی شکست خورده‌اند درحالی که اینها بدون سلاح و در محاصره هستند اما مقاومت می کنند چون اینها مصمم و با اعتقاد راسخ هستند.

وی سالروز شهادت حضرت حمزه عموی پیامبر و سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (شاه عبدالعظیم) را تسلیت گفت و به شهادت حضرت در جنگ احد اشاره کرد که این واقعه باعث ناراحتی و اندوه پیامبر شد و آن حضرت بسیار گریه کرد حمزه یار و یاور پیامبر بود.

ارسال نظرات