حجت الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد امام جمعه عسلویه در خطبه‌های امروز نماز جمعه اظهار داشت: باید از فرصت‌ها به صورت ایده‌آل استفاده کرد و فرصت‌ها را غنیمت شمرد واستفاده کرد.
کد خبر: ۹۰۳۵۱۸۰
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، وی اضافه کرد: آن مسئولی که فرصت خدمت کردن به مردم در اختیار اوست باید استفاده کند. اگر درحیطه کاری خود خوب استفاده نکند دچار غصه می‌شود. این فرصتی که خدا در اختیار ما گذاشته باید خوب استفاده کنیم. از سرمایه اقتصادی و از اعضا و جوارح خود اگر درست استفاده نکنیم به قول حضرت علی(ع) دچار غصه می‌شویم.

امام جمعه عسلویه در خطبه دوم نماز با اشاره به سخنان هفته گذشته خود در خطبه نماز جمعه درخصوص تجمعات گفت: تقاضای من این است تمام سایت‌ها و قلم به دستان و تمام منصفان مردانه این عرایض امروز را منعکس کنند.

وی افزود: گفتند امام جمعه عسلویه قانون زیر پا گذاشته است؛ من همین‌جا گفتم باید مر قانون اجرا شود. تعدادی آگاهانه با اینکه می‌دانند هدف چیست، نماز جمعه و امام جمعه را تضعیف می‌کنند؛ حقیر بارها گفته‌ام شعار ندهیم و بیاییم عمل کنیم، اهل عمل باشیم نه اهل شعار؛ راه یکی است و آن راه ولی فقیه است. اصولگرا و اصلاح‌طلب ندارد فقط باید برای خدمت به مردم باشد.

هاشمی‌نژاد بیان کرد: برخی نمی‌دانند دشمن هنوز دنبال تسویه حساب با ملت است و کشور اسلامی نیاز به وحدت دارد دشمن به دنبال کمترین تجمع و تحرکات نابجا است برخی هنوز این را نمی دانند که دشمن دنبال کوچکترین ابزاری برای براندازی نظام است.

امام جمعه عسلویه اضافه کرد: ما با خدای خود عهد بسته‌ایم به مردم خدمت کنیم. تشکر می‌کنم از جوانان غیور شهرستان عسلویه و به مسئولان و مدیران تاسیسات نفت و گاز تذکر می‌دهم که مسئله اشتغال را پیگیری کنند و از صبر و حوصله مردم سوء استفاده نکند و می خواهم که مجدانه در این زمینه تلاش کنند.

وی ادامه داد: دوستان خوب بدانند که بنده حفظ امنیت و حفظ ارزش‌های نظام را از اهم موضوعات می دانم و تنها عسلویه را نمی‌بینم. آن جمعه سخن گفتم این تجمعات مضر است؛ مضرات آن از محاسن آن بیشتر است چرا این را نگفتید؟ چرا این را تیتر نکردید؟ خوب بدانید که نظر حاکمیت و نظر نظام فوق قانون است. این را در روزنامه‌ها و سایت‌هایتان بنویسید.

هاشمی‌نژاد خاطرنشان کرد: قانون اساسی بند بند آن برای مردم وبرای تکریم مردم است. خوب بدانیم اگر امنیت خدشه دار شد همه چیز به هم می‌ریزد. امنیت در تمام زمینه ها مد نظر است.

وی تاکید کرد: اینجا عسلویه است؛ خوب بدانید اینجا پایتخت اقتصادی کشور است، اینجا منافع اقتصادی عظیم کشور است و امنیت آن با مسئولین اینجاست و از جاهای دیگر لازم‌تر و مهمتر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها