خبرهای داغ:
در آستانه‌ برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین"

اجرای طرح سپاس اولویت اول ماست

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: اجرای طرح سپاس در ارتباط با برنامه‌های کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین، اولویت اول ماست.
کد خبر: ۹۰۲۹۵۴۳
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در آستانه‌ی برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین، جلسه‌ی ستاد اجرایی کنگره به منظور هماهنگی‌های لازم با حضور غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد.
در این جلسه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین گفت: این کنگره از رویدادهای بزرگ فرهنگی است که بایستی از آن در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده بهینه کرد.
وی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌های فرهنگی کنگره است، افزود: مسوولیت این دیدارها بر عهده‌ی بنیاد است، که انجام این مهم در راستای اجرای طرح سپاس اولویت اول ماست.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه مسوولان دستگاه‌های اجرایی باید از والدین و همسران شهدا به منظور تکریم و تجلیل آنها دیدار کنند، گفت: در اجرای مطلوب این دیدارها بایستی مدیران نهادها همکاری‌های لازم را با ما داشته باشند.
وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برای اجرای دیدارهای یاد شده، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده که پس از مهیا شدن هدایا و لوح سپاس، این دیدارها آغاز می‌شود.
گفتنی است: در این جلسه مسوولان به بحث و تبادل‌نظر و اتخاذ راهکارهایی برای مطلوب‌ برگزار شدن کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین پرداختند.
1003/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها