مسئول سازمان بسیج اصناف در گفتگو با «بسیج»:

حجم زیادی از نوشت افزار با نقوش غربی در داخل تولید می‌شود

حسن پور گفت: این حجم گسترده نوشت افزار با طرح و نقوش غربی اکثر در داخل تولید می شود که علت آن پیوستی چند ده ساله ای دارد و قطعا نمی توان با یک کار مقطعی آن را خنثی کرد.
کد خبر: ۹۰۲۹۲۲۱
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف و بازار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، به پیامدهای ترویج شخصیت های غربی در نوشت افزار و لوازم التحریر دانش آموزان اشاره کرد و گفت: در دورانی که دستگاه های فرهنگی ما در خواب غفلت به سر می بردند، غرب توانسته تا با یک برنامه بلند مدت، شخصیت ها و کاراکترهای غربی را برای فرزندان این کشور به عنوان یک الگو معرفی کند.

وی ادامه داد: امروز ذائقه اکثر مردم به سمت این الگوها متمایل شده و این برای ما بسیار خطرناک است، البته در این راستا و برای مقابله با این تهدید، اقدامات خوبی از سوی مجمع نوشت افزار ایرانی- اسلامی صورت گرفته اما برای اثرگذاری در این کارها نیاز به عملکرد متحد دستگاه ها و البته دغدغه مندی مسئولین به شدت احساس می شود.

حسن پور اذعان کرد: این حجم گسترده نوشت افزار با طرح و نقوش غربی اکثر در داخل تولید می شود که علت آن پیوستی چند ده ساله ای دارد و قطعا نمی توان با یک کار مقطعی آن را خنثی کرد. بنابراین همه دستگاه ها باید به میدان بیایند تا بتوان سلیقه مردم را تغییر داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار